#1 Skrevet Februar 21, 2006 Ifølge Møller så kan man programere lysbryteren/hjernen slik at man får vanlige kjørelys på importbiler... Noen som vet om dette gjøres via Vag-Com?? Noen som eventuelt kjenner til fremgangsmåte/koder osv?? Eller må man ha andre programmer, skulle det være noen som har dette så tar jeg imot med stor takk!! Takker for all hjelp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 Nå skreiv du ikke hva slags bil det evt. gjaldt, men det lar seg kun gjøre på nyere biler med egen lysstyreenhet. Er heller ikke alle disse som kan kodes pga forskjell i software i styreenheten. En bil med highline styreenhet kan kodes mens en med lowline ikke kan kodes. Det er iallefall mine erfaringer sålangt. Om dette kan gjøres via vag-com er jeg usikker på da jeg bare har gjort det med Møllers diagnoseapparat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 Se her: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/audiB6.html Du kan IKKE programmere vha VAGCOM på A6 frem til og med 03-modell, men mulig på A4, samt andre modeller. 09-Elec. Ctrl. Mod. K1 – KWP1281 VAG-COM works fine. Tweak: Coding options for lighting Coding is 000XY. X=1 for Xenon Headlights, X=0 for conventional Halogens. (DRL= Daytime Running Light.) ------------Country:----------------------DRLs:--Fogs w/o low beams:, Y=1--------RDW-----(Rest of World)-----No---------Yes Y=2--------NDL------(Netherlands)------Yes--------Yes Y=3--------USA---------------------------No---------No Y=4--------KAN------(Canada)----------Yes--------Yes Y=5--------DAN------(Denmark?)--------Yes--------Yes Y=6--------SON------(Other?)-----------Yes--------Yes Fogs w/o low beams only appears to work on 2002 models. For 2003+ models, we know of no way to run the fogs without the low beams, except Canadian, which turns on Daytime Running Lamps (DRL's). We are not sure why there are so many Yes/Yes combinations; there must be some other features controller by this. The state of the Radio and Climate Control lighting is affected by this coding as well. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...