#1 Skrevet Februar 21, 2006 Skal ha nye klosser foran, og lurer på hvem som er best på bremsing og støv... På de gamle ble jo framfelgene støvete før jeg rakk å bremse omtrent.. Har valget mellom norsk bildelsenter og kollevold her.. Hvordan er det med rabatt med kollevold på lier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 Ehh.. tror jeg går for NBS jeg... kollevoll skulle ha over 1700 kroner for bremseklosser KUN foran For 760 kunne jeg få EBC klossene fra NBS.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 Etter det jeg har lest her inne så trodde jeg EBC (green stuff) var den klossen som støvet mest jeg. Samt flere som har nevnt at de slites fort og bla annet belegget har løsnet fra metallet. Autopower har jo Tar-ox da. Koster nok litt mer men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2006 Etter det jeg har lest her inne så trodde jeg EBC (green stuff) var den klossen som støvet mest jeg. Samt flere som har nevnt at de slites fort og bla annet belegget har løsnet fra metallet. Autopower har jo Tar-ox da. Koster nok litt mer men... Bestilte meg EBC fra NBS... Ikke de green stuff da jeg har hørt det ikke er noe vits i å kjøpe det.. Så ble bare "vanlige" klosser fra EBC, men fikk en brukbar pris og må ha det nå... Fikk jo nesten hakeslepp når jeg hørte prisen på ferodo hos kollevoll.. Måtte spørre 2 (!) ganger om det bare var foran... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 Bestilte meg EBC fra NBS... Ikke de green stuff da jeg har hørt det ikke er noe vits i å kjøpe det.. Så ble bare "vanlige" klosser fra EBC, men fikk en brukbar pris og må ha det nå... Fikk jo nesten hakeslepp når jeg hørte prisen på ferodo hos kollevoll.. Måtte spørre 2 (!) ganger om det bare var foran... ferodo er jo litt bedre en EBC da så kanskje ikke så rart kommer du på møte idag btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2006 ferodo er jo litt bedre en EBC da så kanskje ikke så rart kommer du på møte idag btw? Hehe.. ja men når roar her solgte det for 850 for alle (?) så begynner man å lure litt... Er på tur ut døra nu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2006 Glad jeg har noen Ferodo klosser liggende til Audien. Tror jeg betalte mindre for de jeg hadde på S3en men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2006 Hehe.. Synd at eg berre hadde eit sett igjen da, for dei skal på bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2006 Hehe.. Synd at eg berre hadde eit sett igjen da, for dei skal på bilen min... Skaffe flere kanskje!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2006 kan være ein muligheit for det ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 21, 2006 Hehe.. Synd at eg berre hadde eit sett igjen da, for dei skal på bilen min... ja ringte deg i går var det vel.. Men nå er vel de EBC klossene på vei og har dem på fredag eller lørdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 21, 2006 Jeg ser du har bestilt allerede, men jeg vil likevel anbefale Mintex. De griper bedre enn originale, samtidig som de støver mindre. Jeg har Mintex foran og originale Audi bak, gjett hvilke som støver mest? Jo, klossene bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 22, 2006 Jeg ser du har bestilt allerede, men jeg vil likevel anbefale Mintex. De griper bedre enn originale, samtidig som de støver mindre. Jeg har Mintex foran og originale Audi bak, gjett hvilke som støver mest? Jo, klossene bak. De er på vei ja.. Men kun foran.. Blir så jeg setter på orginalt bak.. Bremser jo ikke så mye bak som foran, så er foran som "problemet" er da.. Alltid framfelgene som har vært nedstøvet og bakfelgene er nesten like fine.. Men får se hvordan det går med nytt rundt hele nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2006 Har fått noe bremseklosser til A4 men gud veit hva slags merke det er... Bestilte da EBC klosser til ate bremsesystem men her har jeg vel fått noe "tilnærmet" orginalklosser som det står alle mulige slags språk utenpå pakningen... fransk, tysk, kinesisk osv.. Kunne jo kjøpt omtrent det samme på mekonomen til nesten halv pris da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2006 Jeg ser du har bestilt allerede, men jeg vil likevel anbefale Mintex. De griper bedre enn originale, samtidig som de støver mindre. Jeg har Mintex foran og originale Audi bak, gjett hvilke som støver mest? Jo, klossene bak. Og Mintex forhandles av hvem og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2006 Og Mintex forhandles av hvem og hvor? mekonomen har det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 24, 2006 mekonomen har det.. Mye koster det for mintex da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 24, 2006 Mye koster det for mintex da? Koster 570 inkl moms til A4 iallefall... - evt rabatt da.... Til sammenligning så kom de "orginale" jeg kjøpte på nbs på 920 rett i posten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 24, 2006 Koster 570 inkl moms til A4 iallefall... - evt rabatt da.... Til sammenligning så kom de "orginale" jeg kjøpte på nbs på 920 rett i posten.... ja okay. Er dem bra disse mintex da? støver lite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 24, 2006 ja okay.Er dem bra disse mintex da? støver lite? Har ikke prøvd dem, men som per sier her så skal dem støve mindre og gripe bedre enn orginale... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 24, 2006 Jeg har kjøpt Mintex hos BilXtra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 24, 2006 Jeg har kjøpt Mintex hos BilXtra. Funker veldig bra? støver ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 24, 2006 SOm jeg allerede har sagt i denne tråden, ja, de funker bra, griper bedre enn Audi's originale klosser. At de ikke støver i det hele tatt er å ta hardt i men det er betydelig mye mindre støv fra Mintex enn de originale klosser jeg har bak. Så, på min bil er det felgene bak som er mest skitne (om sommeren - syns ikke om vinteren). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 24, 2006 Jeg har Mintexklosser rund baut og syne de biter myyye bedre enn org Audiklosser,og ikke minst så støver de mindre enn org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 25, 2006 Jeg har Mintexklosser rund baut og syne de biter myyye bedre enn org Audiklosser,og ikke minst så støver de mindre enn org. Skal has;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...