#1 Skrevet Februar 21, 2006 Dette skjer når de lager en uannonsert fartsdump i Dubai på en strekke hvor folk råkjører: smil : http://stadium.weblogsinc.com/autoblog/videos/autoblog_speedbump.mov Stakkars Gallardoen på slutten: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 vart sikkert veldig overrasket han på slutten der. Hadde vell litt flaks. Kunne gått værre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 haha, minner om meg selv faktisk. Noen hadde plutselig funnet på å sette ned fartsgrensen til fra 50 til 30km/t og laget fartsdumper på den veien jeg kjørte flere ganger daglig før. Så kom jeg selvfølgelig i ca 60 om kvelden uten å se fartsdumpen. Tror nok dekka var i luften litt da:( Subben i bagasjerommet var ihverfall vektløs og landa med ett brak: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2006 jeg hadde ikke blitt særlig imponert om det der hadde skjedd med min Gallardo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 hmm... det er vel vitterlig en Murcielago på slutten der, ikke en Gallardo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2006 hmm... det er vel vitterlig en Murcielago på slutten der, ikke en Gallardo? Ikke så lett å se, men er nok en Gallardo. Eieren måtte bytt bakdekka, bakdemperne og frontfangern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 21, 2006 Jeg holder nok en knapp på murcielago ja...så ikke pent ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2006 Jeg holder nok en knapp på murcielago ja...så ikke pent ut Side-vinduene passer ikke med en Murcielago, dessuten vet jeg at det er en Gallardo. Storyen er bekreftet fra en i Dubai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2006 Gallardo er en kjempeliten bil og er "sportsversjonen" av A3 hvor Murcielago er "sportsversjonen" av A4, evt. A6. Gallardo har jo faktisk A3 interiør for det meste (det vet jeg siden jeg har sitti der *stolt*). Etter å ha opplevd både Gallardo og Murcielago flere ganger i virkeligheten ser bilen i videoen for stor ut til å være Gallardo. Men jeg er jaggu ikke sikker selv... er for langt unna og går for fort Bilde av Murcielago: Bilde av Gallardo: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2006 Driter i hva slags bil det er jeg. Uansett hva slags bil jeg hadde kjørt hadde jeg krevet erstatning for bilen av han gjøken som hadde bygget dumpa uten og skilte eller varslet om den. Er faktisk påbudt med skilt uansett hvilket land du er i. Og på den måten folk kjørte over dumpa tviler jeg sterkt på at den er merket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2006 Og på den måten folk kjørte over dumpa tviler jeg sterkt på at den er merket! Er nok en grunn til at det står en svær rød saftblander og blinker på hver side. Ville jeg tippa på ihvertfall. Men i Dubai bremser de sjelden uansett vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2006 Driter i hva slags bil det er jeg. Uansett hva slags bil jeg hadde kjørt hadde jeg krevet erstatning for bilen av han gjøken som hadde bygget dumpa uten og skilte eller varslet om den. Er faktisk påbudt med skilt uansett hvilket land du er i. Og på den måten folk kjørte over dumpa tviler jeg sterkt på at den er merket! Ingen som tenker på fartsgrensen oppe i dette. Er dumpen tilpasset gjeldende fartsgrense er det vel ikke noe problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2006 Ingen som tenker på fartsgrensen oppe i dette. Er dumpen tilpasset gjeldende fartsgrense er det vel ikke noe problem? Nettopp... Er fartsgrensen 30km/t, tror jeg han i Lamborghinien har en svak sak Forresten, de røde lysene er ikke på om natta ser det ut til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 5, 2006 Skadene på bilen: http://tinyurl.com/m7ovs De som fortsatt mener det er en Murcielago burde får øynene sjekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 5, 2006 De som fortsatt mener det er en Murcielago burde får øynene sjekket I rest my case... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 5, 2006 Har jo begynt og sett noen videoer med bilkjøring derifra nå da.. Virker jo ikke som de har vett og forstand for dem øre når det gjelder bilkjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 6, 2006 hehe, folkene i dubai er ikke friske bak rattet nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 6, 2006 Bodde et år i Dubai. Bilparken der er imponerende! Men som en kan se på denne videoen, raske biler og arabere er sjeldene en god kombinasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...