ombygging av vidusvisker G2

Anbefalte innlegg

er det noen som har erfaring med å bygge om vindusvisker på G2 til mono visker???jeg har bygd om på ford men lurer på om noen her har erfaring med G2 om de er like lette å bygge om

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har erfaring med å bygge om vindusvisker på G2 til mono visker???jeg har bygd om på ford men lurer på om noen her har erfaring med G2 om de er like lette å bygge om

Skjøt på staget fra motoren ca max en cm... Så må du sikkert modifisere så det ikke tar inni mekanismen der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjøt på staget fra motoren ca max en cm... Så må du sikkert modifisere så det ikke tar inni mekanismen der...

ok da blir d som på ford da tenker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok da blir d som på ford da tenker jeg

det er enkelt. og enda enklere og svare deg på en rasjonell måte når du gir faen i dette sms språket ditt!

norge har 2 skriftspråk! ikke 3!

bokmål

nynorsk..

ikke SMS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er enkelt. og enda enklere og svare deg på en rasjonell måte når du gir faen i dette sms språket ditt!

norge har 2 skriftspråk! ikke 3!

bokmål

nynorsk..

ikke SMS

når du har en guttunge på 10måneder å styrer rundt deg svarer du å skriver litt enklere ;) å gjør ting litt enklere .....det er ikke bare 18 åringer her ..det er faxtisk voksne folk med små barn her oxo,som ikke alltid har tid å skrive hele ord...å kansje det er folk som har prob med å skrive som er her oxo tenk på den før du kritiserer du.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det skal funke glatt å forlenge armen 1cm asså.....Ok får sjekke det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det skal funke glatt å forlenge armen 1cm asså.....Ok får sjekke det

Kanskje ikke fuuuult en cm... Gjorde det på min... Måtte kutte litt i det støttestaget eller hva jeg skal kalle det som går over til den viskeren i midten for staget tok inn i den pga større bevegelse... Men det finner du jo fort ut.. Hovedsak er jo å forlenge den armen som sitter fra motoren sånn at du får lengere lengde rundt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke an og bruke en fiat uno mottor eller noe ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har altid kortet inn staget på visker armen tilsvarende i stedenfor.

Lettere med tanke på at du slipper å få tak i matteriale og at du slipper unna med en sveis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mm ok ja det er vell ett fett om den forkortes ell forlenges!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mm ok ja det er vell ett fett om den forkortes ell forlenges!!!!

Så lenge det er samme armen vi snakker om så ....

Den lille armen på motoren må forlenges.

Den lille armen ved viskeren må kortes inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.