Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har noen erfaring med AP senkefjærer?

Tenkte jeg skulle prøve disse på en audi 100 C4. Settet er 40/30, blir muligens pen senking iallefall.

Er AP holdbart mtp stivhet, siging osv....?

 

Takker for svar: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg shoppet AP til min Golf. Det var 60/60 fjærer. Jeg kunne ikke bruke disse da bilen min som var en Diesel var litt tung i nesa. MEN! Jeg solgte de videre til Tor-Arne her i lokallaget, og han smalt de på jettaen. Nydelig senking det. Etter hva jeg skjønte var han fornøyd med stivheten fram til han solgte bilen.

 

Selger de AP her i landet forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Noen som har noen erfaring med AP senkefjærer?

Tenkte jeg skulle prøve disse på en audi 100 C4. Settet er 40/30, blir muligens pen senking iallefall.

Er AP holdbart mtp stivhet, siging osv....?

 

Takker for svar: klø :

 

Jeg har AP gewindefahrwerk på Passaten min og det funker hlet fint mht justering, stivhet, komfort etc. Det er gule koni-dempere i det settet, vet ikke om AP lager egne dempere, men hvis de gjør det, så vet jeg ikkeno om de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AP-senkesett produsert i Tyskland. TÛV godkjenning. 5 års garanti, står det på siden. Mye kan hende på 5 år, men må jo være litt kvalitet da siden de tør gi en såpass god garanti: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har AP senkefjærer på min Audi A4 b5 sedan. Senket 35mm.

Eneste er at de ikke senker så mye bak, så blir nok justerbart.. Men ikke noe å si på kvaliteten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.