#1 Skrevet Februar 21, 2006 Som topic sier, passer dette, eller er det andre lengder og bend på den? Grunnen til spørsmålet er at jeg nå skal bestille anlegg til bilen min, og vil gjerne ha downpipe og! Downpipe blir foreløpig kun ptrodusert til Rs2 fra leverandøren jeg blir importør for nå (BN pipes) Takker for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 Mener rs2 er "kortere" pga kortere kaross. 200 20v passa ikke i min 90(for lang) men rs2 passa som org, Skjønner? Mye tar du for en 3" rs2 Down pipe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 Prisene er ikke helt klarlagt enda, får oppsettet til hjemmeside i løpet av neste uke, så må jeg hente opp mitt eget anlegg først for å vite hvor staten sluker penger hen og hvor mye (Toll+Moms) Dette er ting som må læres for meg, så det beste er å hente til meg selv og spare på alle opplysn. Tror dòg ikke prisen er gal, og kvaliteten er super på dette! Tar kontakt igjen når jeg vet mer, kunne nesten handlet downpipen for å prøve da, og om den ikke passer kunne jeg solgt den til deg Neida, men det var det jeg fryktet i forhold til passform, får avvente flere svar før jeg tror det ikke går, men er redd det er feil str. på den ja! Er det noen som har forsøkt her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2006 Heisann Trond. Har du funnet ut noe mere ang. pris på downpipe og sånt? MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2006 Nei, beklager.. Legger ut en egen tråd om importen når det er endelig igang. Venter på oppsett til web side fra han, får det snart (innen en uke tenker jeg) så skjer det ting... Håper du har litt tålmodighet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2010 Hei hei, løfter denne litt igjen jeg. Selv om denne er gaaammel. Funnet ut noe mer ang downpipe til s6 c4? Har du importert noe eller? Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2010 har importert endel ja, men kun to rs2 dp, kun til meg og en til. de må sveises på bilen, (en skjøt) men det er to downpipes siden jeg brukte den på min egen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2010 Men kan du skaffe dp til S6`en min?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2010 Hei.. Synes selv det er for dyrt, du burde heller høre med han på forumet her om han lager fler.. husker ikke navnet, men om du søker på dp til s4 & s6 så finner du det nok.. tror bn koster 4 - 4500,- og det er den ikke verd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2010 jammen jammen hvis jeg vil ha sånn da Trond?:=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2010 Joda, hvis han lager de fortsatt så Men tror jeg bare videreformidler rabatten min fra nå, for jeg legger straks importbiten fra han på is, han er for dyr til å jobbe for han Selv om produktene er direkte deilige i arbeid, så verdsetter ikke folka her oppe på berget, kvaliteten i det nok til å handle det Dem velger heller "papp-anlegg" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2010 Var han ikke sluttet å produsere DP til rs2 då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...