#1 Skrevet Februar 21, 2006 OK, måtte bare lage en ny tråd her nå siden det er låst generell trefftråd. Er det noe som skjer i uke 9? Evt, er det stemning for et lite McD - eller et eller annet - treff denne uken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2006 Ikke umulig at jeg kan ta en tur om jeg får klar drittbilen. (neeeeida. den er så fiiiin så...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2006 Skal vi ta et lite vinter møte til neste uke da eller..McD et eller annet sted i oslo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2006 nå er jo uke 9 strengt tatt straks over, og er vel vanlig oslo treff neste uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2006 Mc D - Riksen i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2006 Jeg må nok faktisk melde pass, for vi skal sertifiseres i neste uke, så jeg jobber døgnet rundt med å prøve å få alt klart til det. Men på mandag så blir jeg nok med uansett. Da er det vel Netshop eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2006 Mc D - Riksen i kveld? Tjaaa Spørs jo om fler blir med. (og hvor F er McD Riksen?? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2006 Tjaaa Spørs jo om fler blir med. (og hvor F er McD Riksen?? ) Ring 3 vestover ved avkjøringen til Risikohospitalet - mellom Ullevål stadion og Gaustad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2006 ah tenkte McD Riksvei etellerannet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2006 Noe klokkeslett dere har pleid å bruke Arne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2006 Noe klokkeslett dere har pleid å bruke Arne?19 00 ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2006 I'l be there... kl 1900, ved riksen McD.... kommer i nyvasket, møkkete bil: dum : Flere som har merket at det er nesten meningsløst å vaske bilen nå... Men salte må bort... Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 2, 2006 vurderer om jeg har tid til å stikke innom jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 2, 2006 Ordet på gata sa at JAM kommer og. Så Bjørntvedt: DÅRLIGSTE UNNSKYLDNINGEN EVER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...