#1 Skrevet Februar 21, 2006 Hei folkens. Nå nærmer det seg nytt lokallags treff dere. Så vidt jeg kan se av termin lista vår så er dette hos Gumpens Auto fra klokka 18.00 og utover. Mange som har planer om å ta turen denne gangen? Jeg stiller ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 jeg kommer. og jeg trenger vw audi club klistermerket som er i sølv til å sette på bilen, de klarte ikke vinteren: klø : ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2006 Noen som vet om Gumpen har fått inn noen Q7 enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2006 Jeg kommer... har ikke sett noen Q7 der enda.. var innom her om dagen og fikk sjokkpris på et hjullager. Nå har jeg sluttet å kjøpe deler der i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2006 snakka akkurat med en kompis som er klargjører for gumpen,ikke kommet noen Q7 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2006 Jeg fant meg nå ihvertfall en brosjyre for Q7 da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...