#1 Skrevet Februar 21, 2006 er det noen som kan fortelle meg hva den generelle forskellen på disse toppene er:confused:har forresten et lite tillegspm også.... har en golf2 gti16v ed one, kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på den og en vanlig gti (med unntak av interiør) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 På selve toppene er det ingen forskjell. Det eneste som skiller disse to motorene i toppen er innsugskammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 har en golf2 gti16v ed one, kan noen fortelle meg hva som er forskjellen på den og en vanlig gti (med unntak av interiør) interiør og emblemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2006 På selve toppene er det ingen forskjell. Det eneste som skiller disse to motorene i toppen er innsugskammen. ok så da er det vel KR kammen som er vassest da? har en PL i bilen nå men har jeg noe og tjene på og bytte over til KR topp på den maskinen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 interiør og emblemer hvor fikk du ordna det fete uv lyset du har i instrumentene dine?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2006 hvor fikk du ordna det fete uv lyset du har i instrumentene dine?? Regner meg at han ahr gjort det samme som jeg gjorde i passaten.... Cromringer ifra Ebay og blåe lysdiode, jeg har gjort det med røde. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2006 Regner meg at han ahr gjort det samme som jeg gjorde i passaten.... Cromringer ifra Ebay og blåe lysdiode, jeg har gjort det med røde. =) jepp! og UV dioder og UV lakk på nåler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...