Anbefalte innlegg

Ikke for å hive stein i glasshus, men viller heller hatt m3'en i stedet for s4'en, ene og alene pga motoren i audien.... Hadde de putta oppi noen annet en den v8ern hadde det ikke vært noe å snakke om, hadde seff blitt audien da : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre når de får sammenlignet m3 mot rs4, da blir det mer rettferdig : rock : Hade bra bmw :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : Hade bra bmw :evil:

Det spørs nok på bane.... Får nok god konkuranse av bmw'en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men nye rs4 er av et helt annet kaliber en forgjengeren. Tror bmwen kan slite litt, iallefall på våt bane : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å hive stein i glasshus, men viller heller hatt m3'en i stedet for s4'en, ene og alene pga motoren i audien.... Hadde de putta oppi noen annet en den v8ern hadde det ikke vært noe å snakke om, hadde seff blitt audien da : rock :

Nå er det vel den gamle RS4'en med V6 turbo som burde sammenlignes med M3, akkurat som ny RS4 burde sammenlignes med den M3 som kommer snart.

Men at det er synd at Audi har V8 sugemotor i RS4 synes jeg ikke når man tenker på lyden og turtallet på den nye motoren. Det er jo alltid noen som skal chiptrimme en bil, men de får velge 10 år gammel 2,2 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde valgt M3en. det er drømmebilen min ivertfall. Då hadde det vore blårøyk over halva Rogaland.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden i nye 4.2 V8 sugemotoren er jo helt rå da... Hadde nok tatt S4en uten tvil her ja med lojalitet til ringene og med en motor på 340hk holder for meg selv uten turbo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs nok på bane.... Får nok god konkuranse av bmw'en

M3 og S4 ble for etpar år siden testet mot hverandre på Top Gear.

På banekjøringen med "Stig" kjørte S4en raskere enn M3, takket være firehjulsdriften... M3 ble likevel definert som en mer underholdende bil enn audien...Dagens RS4, som setter ny standard i klassen, ville nok frakjørt M3en ytterligere på bane... Jeremy Clarkson på TopGear uttalte også etter prøvekjøring med nye RS4 at denne var bedre enn dagens M3.

Men hvor god RS4 egentlig er får vi nok ikke svar på før nye M3 lanseres?,,,,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.