#1 Skrevet Februar 21, 2006 Jeg har mulighet å kjøpe et sett med Hamann HM 8x17 Felger billig. Felgene er noen år gamle å bærer en del preg av det. Felgene ser ut som de har hatt crommet kant, men det er flakket av og felgene må lakkes opp. De er ikke kant kjørt, men det er en del hakk på alle felgene. En felg har fått en liten trøkk på ytter kanten og en felg på inner kanten, det er ikke så ille (dekkene leker ikke) men det bør utbedres. Er det noen som vet hvor mye det koster å Glass/sand blåse felger og hvor mye det vil koste å rette og lakkere alle fire felgene. Viser det seg å bli dyrt tenkte jeg å prøve å pusse å lakkere felgene selv. Er det noen som har erfaring med dette. Blir det bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 Hvor holder du til da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 Tromsø! Må vel kansje sende felgene sørover?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2006 Vet ihvertfall om et firma som er SINNSYKT flinke med sånt i Askim/Østfold.. Du kan jo skrive en PM, om du er interessert i tlf nr dit, så sender jeg deg det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2006 Du kan jo også sjekke ut ett firma som holder til på fauske! http://www.il-as.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2006 Takk for et godt tips. Så jo ut til at de kunne gjøre det meste der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...