#1 Skrevet Februar 21, 2006 Tenkte vi kunne legge ut noen bilder av bilene våre her... Her er forresten min go`klump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2006 du ska få et før å ætter-bilde av bægge bilan mine!! men har ingen av værstingen einda da: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2006 Bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2006 Og her er gliset jeg liker å tilbringe tid i Legger også ved et bildet av nevøen min som vet hva bil er! Må også få si at han eier en Mini Quattro med servicehenger! Skal tro hvem det var som kjøpte den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2006 her e nå glise mett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2006 Har du blitt Nord-Trønder Torgeir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 27, 2006 Biln min, som ska bli så my finar etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 4, 2006 Sommerfelga på plass, iallefall en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 5, 2006 Den ble steike fin med sommerfelgene ketil:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 5, 2006 her er bilde av bilen min.. den regnes med og være færdig i år 2010 eller 2011 ser ikke slik ut akkurat nå.. men kommer bilde senere av hvor herpa den ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...