#1 Skrevet Februar 22, 2006 Jeg har et problem med at varmen i setene mine er borte. det gjeller begge to så da har jeg utelukket noe feil med elementene. Jeg har kommet så langt at jeg har funnet skjema og målt litt på bryteren som sitter i dashen. link til skjema: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1997/A4/SYSTEM%20WIRING%20DIAGRAMS/fig31.pdf målinger gjort med bilen og bryteren på: hot in run: 5-6 13.7V hot at all times: 4-6 0.35V sensor: 3-6 4.4V varmeelement: 2-6 0V LED: 1-6 13.2V Bil og bryter av: sensor: 3-6 14kohm Det burde vel være spenning på pinne 4?? på skjemaet mitt står det fuse 244... hvor i all verden er den? Har skjekket alle sikringer i sikringboksen. Ledningene som går til pinne 2 og 4 er tykke. Håper noen kan hjelpe meg med dette.. jævlig kallt ute: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2006 Da er feilen funnet! Varme er ikke orginal men montert senere. så jeg fant en sikring som satt på ledningen inni dashen. var kabelskoen der som hadde hoppet av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...