#1 Skrevet Februar 22, 2006 http://www1.freeweb.hu/ave/download.php?vid=0219 Bruk av bil, voldtekt av drivverk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2006 Uff ja,den ble brukt godt.Så ut til å være en fin bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2006 Funker ikke:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2006 Høyre klikk på linken og "save as" og last den ned.Da virker den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2006 den gikk bra da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2006 såppas må da vel quattro driværket tåle vel;) rå bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2006 Hvorfor er det noen som griner over hærverk, voldtekt og idioti, hver gang noen spinner eller "herjer" litt med bilen????, er for faen ikke vits å ha en heftig rå bil hvis du ikke bruker den for det den er god for !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2006 det er vel kanskje mest misunnelse regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2006 Det der er da absolutt ikke noe problem. Den bilen er jo bygget for rally, regner med at de herjer litt mer med girkassa når de kjører løp. Skulle nok gjort sånn en gang iblant selv hvis jeg hadde hatt råd til en slik bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2006 Ja, ser ikke helt problemet med dette med en slik bil! Tror ikke det er noen fare for drivverket i første omgang værtfall.... Quattro`n tåler jo noe sykt Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2006 Ja, ser ikke helt problemet med dette med en slik bil! Tror ikke det er noen fare for drivverket i første omgang værtfall.... Quattro`n tåler jo noe sykt Mvh Heller voldtekt av dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2006 KICKASS bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2006 hahaha dette er ikke voldtekkt! spør alle som har sittet på s2n min da jeg hadde den! 2 girkasser gikk med til fullt hjulspinn ut av lyskryssene hvergang den sto en halvpotent bil sidenav! tror den bilen der har mindre hk en s2n min hadde for den spøla lett lange svarte spor i første giret og kasta ut cd spilleren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 26, 2006 finnes det noe info spesifikt om DEN bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 28, 2006 Hva er det som sutres over? Tror bilen storkoser seg, jeg, når folk viser at de er glad i den og bruker den til det den er bygget for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 1, 2006 hahaha dette er ikke voldtekkt!spør alle som har sittet på s2n min da jeg hadde den! 2 girkasser gikk med til fullt hjulspinn ut av lyskryssene hvergang den sto en halvpotent bil sidenav! tror den bilen der har mindre hk en s2n min hadde for den spøla lett lange svarte spor i første giret og kasta ut cd spilleren! haha, men så var jo den s2'en din helt syk også.. Men ikke like syk som eieren.. Gale gale mann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 1, 2006 finnes det noe info spesifikt om DEN bilen? Her mr sportquattro http://www.sportquattro.hu/ IKKE orginal SQ men bra kopi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...