#26 Skrevet Oktober 27, 2007 dette på grunn av at de skal under og se på fjærer osv. samt stressteste dempere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 27, 2007 Endelig resultat av dette ble at jeg satte på nye vinterdekk av dim 18-225-45, kjørte inn til Tr.heim for etterkontroll, ikke EN! jævla kommentar om at bilen var for lav, godkjent i løpet av 5 min, kunne sikkert vist den uten nye dekk...10.000,- rett ut av ruta... Biltilsynet på Stj.dal kan brenne i helvete...Lenge og godt. Jepp, enig der Roy. Finnes vel noen tråder om problemer og ulik praksis om godkjenning av senkesett her inne nå... Kanskje dette hadde vært en sak for klubben og fremme for biltilsynet? Eller er det dumt?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 27, 2007 dette på grunn av at de skal under og se på fjærer osv. samt stressteste dempere.Selvsagt, men å bygge opp med planker eller lignende er vel mulig, såfremt det ikke står noe sted om makshøyde eller tar borti hjul/osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 27, 2007 problemet blir jo da å få bilen nedpå målingsplatene. tviler på at de godkjenner med noen planker imellom der. Men, for min del så gir jeg faen. skal få den godkjent med høyden som er tillatt i vognkortet og så senke den mere senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 30, 2007 Hvor mye betaler man for en time for godkjenning hos biltilsynet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 30, 2007 430,- inkl vognkort osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...