Agder: Ingen skal til Gautefall! Vintertreff nr2 er *AVLYST*

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit: Hvem skal til Gautefall, foruten meg? Vintertreff på isen, Lørdag 4. mars. Det er bare å få meldt seg på, det er billig, kun ca 200 penger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på noen runder med 18 " felga igjen, må bruke utstyret mens det er vinter også!

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, med utstyr nok til å lage mat langs banen og:D:D:D

Eneste er at jeg er litt urolig med tanke på det Kjetil B skrev på tråden omhandlende treffet med mye snø på banen!

Håper det blir ok, felles kjøring, Per har du plan på det for oss med mine gode walkier? Espen Sodefjed fra fevik er og med så jeg, prøve å slå følge med han og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt på felles kjøring, men jeg aner ikke hvor lang tid det tar. Jeg tenkte på den "vanlige" veien forbi Åmli, til Treungen, og til "høyre" der oppe. Har kjøpt walkies jeg også nå! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mørkt ut for meg (GRIIIINE!!!)

Jeg har et stk gåent hjul-lager.

1 stk reg reim som er klar for skifte (for 7k siden)

Pluss at jeg var på sykehuset i arendal i dag og har flere sting sydd inn i en del av meg som har veldig god kontakt med bilen... og det er ikke sikkert jeg kan sitte på en gang....

Men om ting ordner seg så er jeg med :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tar vel ett par timer opp tenker jeg, regne rundt der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjipt!

Så kommer kommentaren, HVA VAR DET JEG SA!

Viste det, hadde vi hatt treffet to til fire uker før hadde det gått bra!

Det var aldri noe vi lurte på, vi visste, men vi er jo ikke til å høre på :( for vi har jo rett!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjipt!

Så kommer kommentaren, HVA VAR DET JEG SA!

Viste det, hadde vi hatt treffet to til fire uker før hadde det gått bra!

Det var aldri noe vi lurte på, vi visste, men vi er jo ikke til å høre på :( for vi har jo rett!!!

Så kommer kommetaren: Takk for at noen prøvde i det hele tatt .... Takk for at ca 6 stykker hadde meldt seg på .... Takk for at det alltid er noen som klager på hvor treffene blir lagt ....

Jeg kunne ha holdt på i en evighet med "quotes" fra folk som syter. Ja det er synd det er vann på banen, men de som stod for arrangementet ble fortalt at det ville være gode forhold ved det aktuelle tidspunktet. Jeg er ikke helt sikker på om du vil at de "ansvarlige" burde ha tatt telefonboken fatt og ringt rundt til alle som bor i området og førhørt seg om hvordan forholdene "pleier" å være, eller kanskje de burde ringt meteorologisk institutt og bedt om utskrifter av temperatur målinger i området for de 10 siste årene.

Har du lest så langt så vil jeg gjerne at du tolker dette som; "Så synd, til neste år skal jeg ta i ett tak selv og sørge for at jeg, med min kunnskap og kompetanse, bidrar til alles felles beste og lager ett heidundrandes treff".

OBS. Når jeg skriver dette inlegget så er dette kun min personlige oppfating og representerer på ingen måte en offisell uttallelse fra VACN.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåja, dette kan sees to veier. Hadde det ikke vært så mye snø så hadde det jo ikke vært noe problem, for det er jo ikke mildværet som har gjort det denne gangen, som "vi" sa. Problemet er at det er så mye snø på isen at isen presses ned i vannet, dermed flyter vannet opp på toppen av isen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kommer kommetaren: Takk for at noen prøvde i det hele tatt .... Takk for at ca 6 stykker hadde meldt seg på

Jeg er veldig glad for at noen forsøkte, jeg vet at Kjetil har styrt mye med dette de siste dagen, så stor takk til ham.

Jeg har en følelse av at den beskjedne påmeldingen skyldes at infoen har kommet veldig sent, derfor har folk holdt igjen. Det har vært mye større interesse enn 6 stykker, det kan jeg love deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kommer kommetaren: Takk for at noen prøvde i det hele tatt .... Takk for at ca 6 stykker hadde meldt seg på .... Takk for at det alltid er noen som klager på hvor treffene blir lagt ....

Jeg kunne ha holdt på i en evighet med "quotes" fra folk som syter. Ja det er synd det er vann på banen, men de som stod for arrangementet ble fortalt at det ville være gode forhold ved det aktuelle tidspunktet. Jeg er ikke helt sikker på om du vil at de "ansvarlige" burde ha tatt telefonboken fatt og ringt rundt til alle som bor i området og førhørt seg om hvordan forholdene "pleier" å være, eller kanskje de burde ringt meteorologisk institutt og bedt om utskrifter av temperatur målinger i området for de 10 siste årene.

Har du lest så langt så vil jeg gjerne at du tolker dette som; "Så synd, til neste år skal jeg ta i ett tak selv og sørge for at jeg, med min kunnskap og kompetanse, bidrar til alles felles beste og lager ett heidundrandes treff".

OBS. Når jeg skriver dette inlegget så er dette kun min personlige oppfating og representerer på ingen måte en offisell uttallelse fra VACN.

Og jada Paul, helt grei kritikk dette, men det er surt, og har jeg klaget på de som har stelt med dette treffet for oss lengre syd, nei, nei og litt nei til...

Om du tenker deg om så forstår du muligens skuffelsen for oss her nede som faktisk hadde tretten timer til sverige treffet (noe som er en smule langt, kunne kjøres men det var uaktuelt denne sesongen) Vi har sett frem til dette vet du!

De som har jobba for dette har faktisk flytta treffet frem litt og så det er ikke det det står på!

Takk til dem

Saken er denne gangen som Per sa, at det er snømengden, i år har det merkelig nok vært ca tolv tretten grader kaldere der oppe enn i fjor, når jeg jobba der (hele vinteren var mild da)...

Forventer man en ting, og gleder seg til det, så er det sånn det er. Snø er det ingen her nede som kan stoppe, klagde jeg til deg, nei, klagde du på meg, jepp. Ser ikke vitsen i å være noen form for "skjold" for noen som ikke engang blir klaget til : Styret..

Generell fortvilelse kaller jeg det, det skjønner du og, skulle kanskje tatt dette pr. pm. men det gjorde ikke du heller, unødvendig kommentar på forumet som du heller kunne mailet.

(og ja, jeg har nevnt for det lokale styret å forsøke å dra dette treffet igang lokalt, siden vi er de nærmeste, men det var det vist ikke stor stemning for sentralt, ettersom jeg forstod det!)

OK?

Ikke personlig angrep mot deg, men jeg svarer deg!

Ha en hyggelig kveld!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plassen er jo helt topp og forresten, siden du nevner det og, for sørlendinger kunne det ikke vært mer midt i bliinken!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har snakket med en del folk i løpet av kvelden for å høre hva som har skjedd, og om vi kan finne et annet sted å kjøre. Det som har skjedd er at isen var bra tidligere i vinter, Så har det kommet masse snø som har hvert fuktig. Det er vannet i denne snøen som nå utgjør overvann, og som gjør at de ca 30cm med is som er der er dårlig på toppen. De har allerede mistet en traktor i vinter. Den ligger på ca 5meter. Den neste som gikk igjennom var bare på ca 1.5 meter, så den fikk de opp igjenn. Nå kan de ikke kjøre utpå med stor nok fres til å få preparert banen. Så det er ståa per i dag. Vi får håpe at noen kan finne et annet sted å kjøre (det blir endel telefoner i morgen) Og så får vi heller stille mann sterke opp der.

Tusen takk til alle som står på for at vi skal få et sted å kjøre

Mvh Walter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.