#1 Skrevet Februar 22, 2006 nåken som veit kor man finne billige dekk i 225/30r20 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2006 Shariff - http://www.dekkbaronen.no/ Interdekk - http://www.interdekk.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2006 interdekk har ikkje i den dimensjonen.. får sende mail t sharif da. nåken som har handla dekk i den dimensjonen der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2006 Ser att dekkonline.com har Pirelli og Falken dekk.Pirelli til 2415.- og Falken til 2240.- Prisene er forresten inkl. frakt innen norge står det. Da har du ett par priser ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2006 Kjøper man falken dekk, så får man vel ikke akkurat oppgitte dimensjonen vel? Sammenlignet like størrelser med ett annet dekk og falken dekket er mye smalere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2006 Kjøper man falken dekk, så får man vel ikke akkurat oppgitte dimensjonen vel? Sammenlignet like størrelser med ett annet dekk og falken dekket er mye smalere... Det gjelder flere dekk, bla barum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2006 Hadde vært utrolig greit om folk kunne laga ei liste over dei mest brukte dekkmerkene som er smale/breie osv.. Hadde falken dekk på 19" mine og det tok eg av for eg tørte rett og slett ikkje kjøre på dei pga dei var for smale. og det var 265/30 på 10" og 235/35 på 8,5. Skulle holde det... Dette var Falken dekk. Men det vart ca 1 cm ifrå kantbeskytteren og ut på felg kanten!! Ellers så har jo Garasjen Utvik gode tilbud på dekk.. Og dei opererer med priser ferdig omlagt på bil. Ikkje så langt i frå oss Kjetil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2006 Ellers så har jo Garasjen Utvik gode tilbud på dekk.. Og dei opererer med priser ferdig omlagt på bil. Ikkje så langt i frå oss Kjetil! jepp!!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2006 nåken som veit kor man finne billige dekk i 225/30r20 ?? Var hos Sharif i dag. Han skulle ha 1795,- pr. stk. for 225/30x20. Dette er Nankang Sport NS-II. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2006 dette dekket har jeg på 8,5x20" Ser greit ut det, litt strekk, men ikke verre enn at det går. Har ikke prøvd de på veien ennå da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2006 dette dekket har jeg på 8,5x20" Ser greit ut det, litt strekk, men ikke verre enn at det går. Har ikke prøvd de på veien ennå da. Hvilket? Nankang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2006 Hvilket? Nankang? Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2006 nåken som veit korleis hankook og bf goodrich er? korleis er badebredda i forhold til kvarandre? slitestyrke etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 6, 2006 nåken som veit korleis hankook og bf goodrich er? korleis er badebredda i forhold til kvarandre? slitestyrke etc... Hankook er nok mye dåligere enn bf goodrich. Badebredde er nok litt nytt for meg, men det går sikkert å bade med de :):) Fra spøk til revolver, banebredden er litt ymse fra dekk til dekk, jeg hadde noen Barum dekk som det var 1 cm forskjell fra Pirelli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 6, 2006 Hankook er nok mye dåligere enn bf goodrich. Badebredde er nok litt nytt for meg, men det går sikkert å bade med de :):) Fra spøk til revolver, banebredden er litt ymse fra dekk til dekk, jeg hadde noen Barum dekk som det var 1 cm forskjell fra Pirelli. bane skulle d v ja:) veit at falken er masse smalare enn feks nankhang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 6, 2006 nåken som veit korleis hankook og bf goodrich er? korleis er badebredda i forhold til kvarandre? slitestyrke etc... Bredden på mønsterbanen på Nankang dekkene i 225/30x20 er ca 1 cm. bredere enn på BF Goodrich dekkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 10, 2006 nåken som veit korleis hankook og bf goodrich er? korleis er badebredda i forhold til kvarandre? slitestyrke etc... Kjører Bf goodrich i 20" på passaten min meget bra. og det på 9" felg. KAn trygt anbefale disse hjula. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 12, 2006 da ser det ut t at det står i mellom tre dekk. bf goodrich, pirelli p zero nero og dunlop sportmax. alle ligger rundt samme prisen. ka er best i følge folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 12, 2006 da ser det ut t at det står i mellom tre dekk. bf goodrich, pirelli p zero nero og dunlop sportmax. alle ligger rundt samme prisen. ka er best i følge folket? Jeg er selv på jakt etter 20" dekk, hvilken pris har du fått på de tre typene dekk du lister opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 12, 2006 Jeg er selv på jakt etter 20" dekk, hvilken pris har du fått på de tre typene dekk du lister opp?m på dei ligger prisene mellom 2380 og 2500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 12, 2006 da ser det ut t at det står i mellom tre dekk. bf goodrich, pirelli p zero nero og dunlop sportmax. alle ligger rundt samme prisen. ka er best i følge folket? Hvis det ikke står på pris ville jeg valgt Pirelli PZero Nero av de du nevner her. Har kjørt på disse selv i 20" og var meget fornøyd. De var ganske runde i dekkskuldrene så sporingen var minimal. Har også kjørt med Dunlop Sport Max. Disse synes jeg var noe hardere og sporet mere. Ellers er vel det billigste alternativet som nevnt Nankang (1795,-). Ingen erfaring med disse ennå, men det har kommet godt ut i tester. Skal prøve dette i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 21, 2006 blei visst nankhang dekk på meg da eg fekk ein god pris. så no gleder eg meg til felger og dekk kommer og dinna h......... snøen forsvinner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 22, 2006 Nankang på meg også, håper det er like bra som det var billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...