#1 Skrevet Februar 22, 2006 hei. sitter her med et ledningsnett fra en g60. det jeg lurer på er om noen husker om deres er delt opp i 2. da mener jeg de ledningene som går fra hjernen og til sikringsboksen om de kan kobles fra hverandre slik at du kan ta ut ledningsnettet som går fra hjernen til motor uten å måtte ta ut ledningene som går fra sikringsboks til motor og hjerne. Vet ikke helt om dere skjønte poenget. en har litt problemer med det innerste ledingsnettet og har funnet ut at det går 7ledninger fra hjernen til sikringsboks og lurer på om det holder å finne hvilken plass de skal i og bruke ledningsnett fra golf3 for å få speedo og revers. er 16v kasse med golf3følere i. noen som har konvertert fra motronic til digifant1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2006 forstår ikke helt spørsmålet, men å bruke golf 3 speedo mot golf 2 g60 ledningsnett skal ikke være hokus pokus. har du koblingsskjema til PG og til golf 3 motoren er du langt på vei. førstnevnte kan jeg hjelpe med, muligens også til g3 om det er en abf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2006 hei, ja du sendte meg noe til g60 i fjor, men har klart å miste det. har til original abs motoren må bare komme meg ordentlig inn i å lese de reiene:) kunne du sendt meg på pm igjen eller? gjerne for abf også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2006 Er litt forskjeller på G60 nettene, er det fra corrado er ''alt i ett'', er det fra Golf G60 kan det deles opp... DE 7 ledningene du sitter med, de er vel en kontakt i enden som glir rett i sikringsboksen? Ut fra boksen og opp til speedo kan du vel bruke g3 ledningene så sant det er samme kobling som g60. Mister vel kjørekomputern da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2006 Er litt forskjeller på G60 nettene, er det fra corrado er ''alt i ett'', er det fra Golf G60 kan det deles opp... DE 7 ledningene du sitter med, de er vel en kontakt i enden som glir rett i sikringsboksen? Ut fra boksen og opp til speedo kan du vel bruke g3 ledningene så sant det er samme kobling som g60. Mister vel kjørekomputern da? de 7 ledningene jeg sitter med har 2 stikkere på seg på den ene enden å går til hjernen og på andre enden går de i sikringsboksen, noen av de går gjennom et rele, og de ledningene som går gjennm relet kommer fra bensintrykksmåler? mener jeg. trodde bensintrykksmåleren gikk til hjernen jeg. husker ikke hva det relenr var igjen, men syntes det virket litt rart at den måleren gikk gjennom et stort rele. noen som har et halvt ledningsnett:) eller et helt billig:) det gamle jeg har prøvde jeg å flette sammen med golf3ledningsnett, men det tror jeg funka dårlig da bilen bare ville starte på startgass:) gikk over ledningene med multimeter til hjernen, men fant inen feil der. dysene ville ikke åpne seg. noen som har noen meninger o hva det kunne være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...