#1 Skrevet Februar 23, 2006 på min forige golf hadde jeg hovedlys pære som lyste blå i noa sekunder etter att jeg slo av tenning,noen som kan tenke seg hva pærer det er? åhvor er det billigs å få tak på plexiglass ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2006 på min forige golf hadde jeg hovedlys pære som lyste blå i noa sekunder etter att jeg slo av tenning,noen som kan tenke seg hva pærer det er?åhvor er det billigs å få tak på plexiglass ? vet du får like selvlysende ringer som du trer inn på pæren på biltema, de lager et blått skjær i lykten når du slår av lysene.. men va kansje ikke det du tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2006 vet du får like selvlysende ringer som du trer inn på pæren på biltema, de lager et blått skjær i lykten når du slår av lysene.. men va kansje ikke det du tenkte på? kan jo ha vært det som satt på pærene asså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...