A8 altfor høg på fronten

Anbefalte innlegg

Hei. Har ein kamerat som har en 96mod A8, 2,8. som var veldig høg på fronten, så skifta han alle fjærer (Eibach 35mm foran og 30mm bak) siden fjærene bak var knekt, etter at han skiftet er den fortsatt veldig høg på fronten.

noken som har peiling på ka som er gale???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å ta ut den sandsekken som ligger i bagasjerommet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Har ein kamerat som har en 96mod A8, 2,8. som var veldig høg på fronten, så skifta han alle fjærer (Eibach 35mm foran og 30mm bak) siden fjærene bak var knekt, etter at han skiftet er den fortsatt veldig høg på fronten.

noken som har peiling på ka som er gale???

svigermor i baksetet: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere sikre på at den er høy? Husk på det at hjulbuene foran er høyere enn de bak for at hjulene foran skal ha plass til å svinge. Dermed kan det ofte se ut som at bilen er høyere foran enn bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig som Per sier her, buen er høyere foran. Så med vanlig Ebach ser den litt segen ut. Jeg har senket min ca 2cm mer foran, og da fikk jeg litt stuk på bilen og..: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.