Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg enklest hente srtøm fra tenning? skal være til ecu(hiddensprut: smil : ) tenkte å legge den på passasjersiden. Må jeg opp til sikringsboksen eller.. i såfall hvilken farge skal jeg gå etter..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken farge du skal gå etter, men du må finne kretsen som heter "15" etter DIN-kodene. Dette er tenning på. Det finnes også en som heter "X" men den brytes når du vrir nøkkelen til "start".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken farge du skal gå etter, men du må finne kretsen som heter "15" etter DIN-kodene. Dette er tenning på. Det finnes også en som heter "X" men den brytes når du vrir nøkkelen til "start".

stemmer det:o samme som går til coil naturlig nok, men hva farge har den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig det går om du bare skal ha strøm til tenningen din, men om du skal styre dyser, varme til O2 sensor og kansje også bensinpumpe senere må du nok til med 2 releer og noen ekstra sikringer.

 

Jeg tar strøm (den sorte på Coilen) som innslag til det ene releet.

Dette gir strøm til dyser, selve hjernen og til tenningsmodulen.

Et annet rele styres av hjerne (pumperele) dette gir strøm til varme på O2 sensor og til bensin pumpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har jo relekortet til MS som jeg setter på nå. Så det er jo relestyrt. Strøm fra tenningen er vel bare styring til ecu, den skal jo ha konstentstrøm også inn. Det er 3 releer, er vel hovedstrøm, bensinpumpe og dyser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.