#1 Skrevet Februar 23, 2006 Er det noen som vet om noen steder det går ann å få kjøpt noen litt penere peilepinner?? Får helt brekninger av den orasje fargen på den. fysj a meg. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2006 Er det noen som vet om noen steder det går ann å få kjøpt noen litt penere peilepinner??Får helt brekninger av den orasje fargen på den. fysj a meg. TThomaz Lars med den A3'en har sånn blank peilepinne med audiringer på.... Den er iallefall bedre enn orginalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2006 Ja den så jeg på. likte den godt gitt! Men hvor får man tak i dette montru? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2006 Enig! Den org oransje er fææææl! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2006 Den kan kjøpes på ebay : http://cgi.ebay.de/Audi-Olstabgriff-A3-TT-S4-S3-A4-A6-Turbo-A8-S6-RS4_W0QQitemZ8040959449QQcategoryZ40182QQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2006 Supert da! Har personlig aldri handlet på Ebay, men en gang må vell bli den første. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2006 Peilepinn med Audi-ringer vil jeg oxo ha!! da bestiller du da Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2006 Peilepinn med Audi-ringer vil jeg oxo ha!! da bestiller du da Thomas Bare å følge med på ebay , de legges stadig ut for salg her .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2006 Vist du kjiker litt lenger ned på "audi" pinnen så har du fortsatt den gjyslige oransjfargen: haha : Mee want Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2006 Peilepinne kan du jo få dreiet til slik du selv vil. Gir en bra detalj i motorrommet. Thomas Marshall gjorde dette på sin G60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2006 Sjekk denne Thomas: http://www.gtt.uk.com/acatalog/ENGINE_COMPARTMENT.html#a61 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 25, 2006 Den var jaggu ikke dum Ar'ne! Den tror jeg jeg skal bestille ja. Takker for tipset! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...