#1 Skrevet Februar 24, 2006 Bilen min stoppet plutselig her for meg, motoren stopper ikke, men finnes ikke noe power i det hele tatt. EPC lampa og ESP lampa lyser. Når jeg så slo av og startet bilen igjen fungerer den helt fint, men trenger noen med vag-com for å lese av feilmeldingen. Noen som har mulighet til å ta med det på neste treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2006 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2006 Kan sikkert få somlet meg til å ta med kabelen min R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2006 Det hadde vært helt konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2006 Tusen takk for hjelepn igår, nå er det bare for Egil på estuning og finne ut hva problemet kan være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...