Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i mdf plater? Helst i hamar området!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din nærmeste byggmaker butikk eller lignende vil jeg tippe..

Jeg kjøpte på "Byggmaker Raufossbygg" de hadde ikke på lager, så måtte bestilles.. Vet ikke hvordan det er ellers.. mulig det bare var for at jeg skulle ha 33mm at de måtte bestille =) Tror det koster rundt 400kr plata elns. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skattum på gjøvik fikser det... ;)

les: eg fiksar det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med en som heter Kjell Brubakken på forumet her. Jobber på maxbo på brummundal!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din nærmeste byggmaker butikk eller lignende vil jeg tippe..

Jeg kjøpte på "Byggmaker Raufossbygg" de hadde ikke på lager, så måtte bestilles.. Vet ikke hvordan det er ellers.. mulig det bare var for at jeg skulle ha 33mm at de måtte bestille =) Tror det koster rundt 400kr plata elns. : smil :

Har også hørt at mdf som regel er bestillingsvare. Jeg er ute etter 19mm mdf, så kan jo hende at dette er lettere å få tak i....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skattum på gjøvik fikser det... ;)

les: eg fiksar det...

Da skal jeg ha det i bakhodet!! Prøver i Hamar området først. Hvis jeg ikke har fått tak i til våren, så kommer jeg med den "hvite svanen" å kjøper opp et lass: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med en som heter Kjell Brubakken på forumet her. Jobber på maxbo på brummundal!

Ok! takker for tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hørt at mdf som regel er bestillingsvare. Jeg er ute etter 19mm mdf, så kan jo hende at dette er lettere å få tak i....
19mm mdf r relativt kurrant å få tak i.. men eg og må bestille det.. lev tid ca 2 dager...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Monter(tror jeg, ved Vikingskipet.) Betalte ca. 600 for ei 22mm plate, 120x240.

Edit: Mente jeg skulle skrive 122x244, men husket ikke om det var det eller 120x240.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tydlig at du skal bygge sterio. 19mdf plater for man i 122x244 eller 122x305.

PS. Hvis noen trenger å få kappet plater i Oslo området etter mål, så er jeg plate kapper på Optimera i Oslo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coop i Ålesund har MDF-plater i dim. 62x210 (tror jeg) i 19 mm tykkelse til kun 279,- fra en leverandør som heter Lundberg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.