Anbefalte innlegg

Mulig det er helt på trynet... Men hvordan er det å bytte ut 2.3 10v med en A4 1.8t? Er det helt på trynet? Spør helst for morro skyld... :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det er andre motorfester på femmeren din kontra 1.8t, hadde du hatt en 4 syl hadde det vel plopp oppi...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du femmer og vil ha turbo så tror eg nok det er bedre å gå for 20 v turbo femmer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart du går for femmerturbo i stedet for 1.8T! : eek :

Heeeerlig lyd på femmer`n oxo da gitt! : popcorn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Femmeren er vel utvilsomt tøffere, men hvorfor gå dit alle andre har vært før..

Er jo en Audi 80 Avant her i klubben som har 1.8 T motor. Skulle vel være samme motorrommet der.

Du kunne jo undersøke med han og finne ut hva han har gjort...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Femmeren er vel utvilsomt tøffere, men hvorfor gå dit alle andre har vært før..

Er jo en Audi 80 Avant her i klubben som har 1.8 T motor. Skulle vel være samme motorrommet der.

Du kunne jo undersøke med han og finne ut hva han har gjort...

Uten å kjenne til denne bilen i detalj vil jeg vel anta at det er sannsynlig at denne bilen har starta sitt liv med firer originalt og ikke med femmer, som QP'en trådstarter ønsker å bygge om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men siden det kan bygges om fra firer til femmer så går det vel fra femmer til firer også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er mulig.. blir litt jobb med og bytte motor fester og slik...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fine inspill... Jeg driver bare å gjennomblåser hjernen min med litt tanker om hva man skal finne på til neste vinter.. Har noen andre ideer som kan gjøres så spytt ut.. Er enig i at det kanskje er en skam å bytte ut en femmer med en firer.. Men har seg slik at en kompis av meg har en vraka a4 med en tålig splitter ny a4 1.8t motor liggende... men gudene vet hva jeg finner på..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fine inspill... Jeg driver bare å gjennomblåser hjernen min med litt tanker om hva man skal finne på til neste vinter.. Har noen andre ideer som kan gjøres så spytt ut.. Er enig i at det kanskje er en skam å bytte ut en femmer med en firer.. Men har seg slik at en kompis av meg har en vraka a4 med en tålig splitter ny a4 1.8t motor liggende... men gudene vet hva jeg finner på..: klø :

Go for it! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei så makan sett a gett... Nå tror jeg at jeg har funnet løsningen her... Mye fint å finne i sverige:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.