#1 Skrevet Februar 24, 2006 Mulig det er helt på trynet... Men hvordan er det å bytte ut 2.3 10v med en A4 1.8t? Er det helt på trynet? Spør helst for morro skyld... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2006 Vil tro det er andre motorfester på femmeren din kontra 1.8t, hadde du hatt en 4 syl hadde det vel plopp oppi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2006 Har du femmer og vil ha turbo så tror eg nok det er bedre å gå for 20 v turbo femmer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2006 Klart du går for femmerturbo i stedet for 1.8T! Heeeerlig lyd på femmer`n oxo da gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2006 Femmeren er vel utvilsomt tøffere, men hvorfor gå dit alle andre har vært før.. Er jo en Audi 80 Avant her i klubben som har 1.8 T motor. Skulle vel være samme motorrommet der. Du kunne jo undersøke med han og finne ut hva han har gjort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2006 Femmeren er vel utvilsomt tøffere, men hvorfor gå dit alle andre har vært før..Er jo en Audi 80 Avant her i klubben som har 1.8 T motor. Skulle vel være samme motorrommet der. Du kunne jo undersøke med han og finne ut hva han har gjort... Uten å kjenne til denne bilen i detalj vil jeg vel anta at det er sannsynlig at denne bilen har starta sitt liv med firer originalt og ikke med femmer, som QP'en trådstarter ønsker å bygge om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2006 Men siden det kan bygges om fra firer til femmer så går det vel fra femmer til firer også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2006 Alt er mulig.. blir litt jobb med og bytte motor fester og slik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 24, 2006 Det går helt utmerket å montere en 1.8T i din Coupe. Det står mye om temaet her: 1.8T Engine into B2/B3/B4 Frame 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2006 Takk for fine inspill... Jeg driver bare å gjennomblåser hjernen min med litt tanker om hva man skal finne på til neste vinter.. Har noen andre ideer som kan gjøres så spytt ut.. Er enig i at det kanskje er en skam å bytte ut en femmer med en firer.. Men har seg slik at en kompis av meg har en vraka a4 med en tålig splitter ny a4 1.8t motor liggende... men gudene vet hva jeg finner på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2006 Takk for fine inspill... Jeg driver bare å gjennomblåser hjernen min med litt tanker om hva man skal finne på til neste vinter.. Har noen andre ideer som kan gjøres så spytt ut.. Er enig i at det kanskje er en skam å bytte ut en femmer med en firer.. Men har seg slik at en kompis av meg har en vraka a4 med en tålig splitter ny a4 1.8t motor liggende... men gudene vet hva jeg finner på.. Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 25, 2006 Nei så makan sett a gett... Nå tror jeg at jeg har funnet løsningen her... Mye fint å finne i sverige:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...