#1 Skrevet Februar 24, 2006 Hva synter vi om detta?? Begynner vi å bli late?? :) http://video.google.com/videoplay?docid=-5542401609736701031&q=audi+2%2C2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2006 De av våre kunder som har bestilt en sånn bil, er ikke typen som går ut å setter av/på ett møkkete avtagbart hengerfeste, det er helt sikkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2006 Jeg syns det var dårlig at ikke dekselet kom på plass elektrisk også Men seriøst, du får dette på nye A6 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2006 Men seriøst, du får dette på nye A6 også. ... og A8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2006 Ja, hvorfor ikke? Dette tåler like mye som standar "non" svingbare? (1500kg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2006 Kult og rygge seg inntil hengern og kjøre ut kula rett under feste da!! Bare synd at man må ut å hekte fast feste og sette i kontakten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2006 Synes dette var litt kult jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2006 Typisk tyskt spør du meg.. Hører bare tyskere stå å jatte og fnise i bakgrunnen.. Uffameg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2006 Tøft det der da! Mangler bare Q7 som du kan regulere høyden på så ere bare og kjøre den til bunn og få ut tilhengerfestet også heise opp igjen^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2006 Joda.....tøft så lenge det virker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2006 Dette var jo bare j%&¤% rått da.... Hadde det kommet til min hadde jeg sikkert vært teit nok til å kjøpt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...