#1 Skrevet Februar 24, 2006 Hallo. Ser i personelig profilen min at jeg står som "utenfor lokallag". Er det noen som kan legge meg til i Mjøsa? Mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2006 Slenger meg på jeg oxo! Er heller ikke reg. i noen lokallag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2006 få tak i ørjan her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2006 Problemet er at lista over postnummer som tilhører Mjøsa lokallag ikke er "oppdatert": rolleyes Burde blitt fiksa snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2006 Jeg tilhører heller ikke noe lokallag ifølge profilen min... Skjerpings gutter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2006 Utenfor lokkallag jeg også ser jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2006 Jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2006 Det får ikke jeg gjort noe med dessverre,men en admin på siden her må fikse det.. og frank må få fikset på den post nummer listen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2006 Jeg og står utenfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...