Treff i Tyskland til sommeren.

Anbefalte innlegg

Økonomien avgjør, men om den er i orden skal jeg til Luckau i år igjen for min del. Schafflund regner jeg også med at jeg skal til, rett og slett fordi det er greit nok unnagjort på bare en helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver å få blitt med på minst ett av dem i hvert fall, Svein-Erik! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på en tur til Tyskland på treff! Så hold meg oppdatert hvis det blir noe tur.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis motoren min blir i orden blir det nok en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må gjenta suksessen fra i fjor!! : klø ::venner::full:: cool :: grønn ::jegtarn:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis motoren min blir i orden blir det nok en tur.

 

Nesten bror til jesus : haha :

 

Noen som har noen datoer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stygt redd for at det er litt vel tidlig å komme med noen datoer. I alle fall for Luckau (pleier å være nest siste helg i juli) og Schafflund (medio/slutten av august). Dette er som regel ikke klart før en bra bit inn i april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten bror til jesus : haha :

 

Noen som har noen datoer?

 

Noen har i alle fall sett bilen min på treff de siste årene, thi htihtih

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt meg nedover til Schafflund igjen i år, hvis alt går etter planen. Er et supert treff på sensommeren:)

 

Treffet er satt til 18-20.august.

 

Har ikke blitt lagt ut så mye info enda, men det kommer..

 

"Glaubt keinen Gerüchten, das Treffen findet wie jedes Jahr am selben Ort in SCHAFFLUND statt!!!!!!!!

 

Weitere Info´s folgen rechtzeitig auf dieser Seite!!"

 

VW Team Schleswig-Flensburg e.V.

 

 

PS!

28.- 30.07.2006 ... 11.VW- Teffen Luckau 2006

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da ble Rudskogen samme helga som Schafflund.

Sku likt å hatt med meg begge, men blir litt vanskelig. : gråter :

 

Tyskland frister mest selv om Rudskogen bruker å være gøy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Schafflund var for meg i fjor et mye større høydepunkt enn det Rudskogen har vært..Så hvis det blir til at flere skal til Schafflund, så vil jeg gjerne prioritere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen min er oppe å går så blir jeg heler m til tyskalnd en å dra på rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner også med å få med meg noen treff i Tyskland i sommer.

Og Schafflund hadde vært kult å vært på en gang til.

 

Når dere sier Rudskogen, mener dere hovedtreffet til VACN? eller gatebil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet til VACN..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner også med å få med meg noen treff i Tyskland i sommer.

Og Schafflund hadde vært kult å vært på en gang til.

 

Når dere sier Rudskogen, mener dere hovedtreffet til VACN? eller gatebil?

 

Og hovedtreffet er på Våler. ;)

Men vært på Rudskogen masse og Schafflund en gang men frister mest til gjentakelse. Hele turen er en kjempeopplevelse og anbefales på det høyeste. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer også på å droppe Rudskogen for en utenlandstur i forkant av Schafflund og runde av turen med dette treffet på hjemveien. Hadde vært artig med litt normenn å prate med og et nytt "ubesøkt" treff :):cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere har tenkt å kjøre bil nedover til treffet? og stå samlet der ell noe..... hadde vært gøy å blitt med i såfall, så lenge jeg slipp å stå som viggo venneløs nedi der å ikke skjønne språket, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere har tenkt å kjøre bil nedover til treffet? og stå samlet der ell noe..... hadde vært gøy å blitt med i såfall, så lenge jeg slipp å stå som viggo venneløs nedi der å ikke skjønne språket, hehe

 

Ja, eller sånn jeg tror noen av oss gjør er å ta ferje til København og så kjøre resten (Akkurat innenfor grensa så ikke langt) .

Tysk er lett det, iallfall i fylla så det ordner seg altså. ;)

Skal slippe å stå alene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eller sånn jeg tror noen av oss gjør er å ta ferje til København og så kjøre resten (Akkurat innenfor grensa så ikke langt) .

Tysk er lett det, iallfall i fylla så det ordner seg altså. ;)

Skal slippe å stå alene. :)

hvor er det treffet da? flensburg? vært der på rånetur i påska i fjor, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det treffet da? flensburg? vært der på rånetur i påska i fjor, hehe

 

Ja, er vel der et sted. Heter iallfall Schafflund på det vi trolig drar. Står litt info og link i posten til Tom Rune på første siden. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flensburg ligger rett i nærheten av Schafflund.

Treffet er ca 20 min. fra grensa til Danmark!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

frister veldig å bli med på detta, mange som skal nedover? hvor lenge varer detta da? reserverer man plasse, så man får stå sammen? hvordan foregår overnatting der om det er noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

frister veldig å bli med på detta, mange som skal nedover? hvor lenge varer detta da? reserverer man plasse, så man får stå sammen? hvordan foregår overnatting der om det er noe?

 

I fjor var vi 6 (?) norske som var der nede hele treffet. Overnatting er kun i telt på et stort gress område hvor du bare finner deg en plass sammen med mange gærne tyskere. Og vi finner garantert en plass hvor det er plass til alle.Vimå dra påtorsdag ettermiddag med båten da er vi framme på treffet på formidaggen på fredag også er treffet ferdig ca klokka 12 på søndag og da drar vel noen hjem mens noen fortsetter nedover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor var vi 6 (?) norske som var der nede hele treffet. Overnatting er kun i telt på et stort gress område hvor du bare finner deg en plass sammen med mange gærne tyskere. Og vi finner garantert en plass hvor det er plass til alle.Vimå dra påtorsdag ettermiddag med båten da er vi framme på treffet på formidaggen på fredag også er treffet ferdig ca klokka 12 på søndag og da drar vel noen hjem mens noen fortsetter nedover..

for vel være med iår, og kombinere det med en liten ring tur ;)

 

flere som har lyst til å kombinere med ring tur? eventuelt før eller etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.