Treff i Tyskland til sommeren.

Anbefalte innlegg

I år er Schafflund treffet 18-20 august. Synd at det kræsjer med Rudskogen, men håper der er flere som er klare for en tur i år. Alle vi som var der i fjor hadde en helt utrolig bra tur og vi håper at det blir enda flere som blir med nedover i år. Jeg gleder meg veldig hvertfall : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket men noen flere her. Hadde vært gøy å få til en "ringen" tur etter treffet. Kommer an på alt når vi reiser ifra Schafflund på søndagen om vi rekker litt kjøring på kvelden ellers er det åpnt ifra kl 13 på mandagen, så da går det an å få til en god del kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det kræsjer i år, men blir Schafflund for min del vil jeg tro.

Et par oversiktsbilder fra i fjor:

Foto%20045.jpg

Foto%20047.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket men noen flere her. Hadde vært gøy å få til en "ringen" tur etter treffet. Kommer an på alt når vi reiser ifra Schafflund på søndagen om vi rekker litt kjøring på kvelden ellers er det åpnt ifra kl 13 på mandagen, så da går det an å få til en god del kjøring.

 

Jeg veit også at det er flere som snakker om det og det burde jo ikke være noe problem for de av dere som vil det. ( Jeg må dessverre være hjemme igjen til mandag morning så må dra etter treffet på søndag : bh : ) Men treffet er ferdig ganske tidlig på søndag, sånn i 1 tida så det er god tid til å dra nedover.

Tom Rune: Ikke vil jeg tro, men du skal ned i år : pisk : dette trodde jeg da vi hadde snakket ferdig om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyst til å dra på Ringen jeg å men akkurat begynt i ny jobb så må bli en annen gang. Håper(og tror) det blir Schafflund iallfall, vet det vel ganske sikkert i begynnelsen av juli. Kjempeopplevelse. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Rune: Ikke vil jeg tro, men du skal ned i år : pisk : dette trodde jeg da vi hadde snakket ferdig om :)

 

Ok la gå da, dette er diskutert ferdig! Schafflund for alle penga!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeah!! Gleder meg stort, igjen!

Beste turen ever i fjor :D

I år skal jeg ha med ei hel ei før Drøbak-sundet :D *intern*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være m hvis jeg for ordnet ferdig motoren på Polo`n. For min del dritt i rudskogen.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være m hvis jeg for ordnet ferdig motoren på Polo`n. For min del dritt i rudskogen.......

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :

 

 

jeg vil være med. vet dog ikke om jeg tør kjøre egen bil, selv om den gikk smertefritt til/fra bugrun.

 

evnt noen som har plass til en RA?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil være med. vet dog ikke om jeg tør kjøre egen bil, selv om den gikk smertefritt til/fra bugrun.

 

evnt noen som har plass til en RA?

 

Vi får alltids schmekka no folk inni no biler vøtt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å henge meg på, så lenge eg slipper å kjøre alene:tilber:

det hører nå fristende ut..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med..Men har ikkje bil.så vits noen har en ledig plass er det bare å skrike ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med..Men har ikkje bil.så vits noen har en ledig plass er det bare å skrike ut

 

 

flere som har plass.

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med..Men har ikkje bil.så vits noen har en ledig plass er det bare å skrike ut

 

Ikke noe telys shopping på IKEA i Bergen i år altså : smil : : smil : : smil :

Men jeg har jo sagt at det sannsynligvis er plass hos meg pus ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe telys shopping på IKEA i Bergen i år altså : smil : : smil : : smil :

Men jeg har jo sagt at det sannsynligvis er plass hos meg pus ;)

 

 

Du skal jo hjem en dag før du...men vist du har plass så takker jeg ikke nei til det

..OG NEI..JEG SKAL IKKE HANDLE TELYS PÅ IKEA DENNE GANGEN :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal jo hjem en dag før du...men vist du har plass så takker jeg ikke nei til det

..OG NEI..JEG SKAL IKKE HANDLE TELYS PÅ IKEA DENNE GANGEN :(

 

Jeg drar hjemover etter at treffet er ferdig på søndagen, altså jeg drar ikke videre nedover i Tyskland, skal selvfølgelig være der hele treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.