Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe 17"Rs4 felger på 100`n min. Mulig det blir litt for stort.Noen som har erfaring med dette?

Eller bør jeg gå for 16" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle kjøpe 17"Rs4 felger på 100`n min. Mulig det blir litt for stort.Noen som har erfaring med dette?

Eller bør jeg gå for 16" ?

jeg har 17" RS4 7,5" et35 på min 100 med 215/40 dekk. bilen er senka 35mm Det subber i bakskjermene i humper, jeg klemte de ut lit med en vals, men det blir ikke spesielt vellykka når skjermene ikke er runde. Men subbinga ble borte:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 17" RS4 7,5" et35 på min 100 med 215/40 dekk. bilen er senka 35mm Det subber i bakskjermene i humper, jeg klemte de ut lit med en vals, men det blir ikke spesielt vellykka når skjermene ikke er runde. Men subbinga ble borte:)

Har du klemt ut hele skjermen eller bare den "kanten" nederst bak. Er vel ikke noe problem forran? Har ikke bilde av bilen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med 8X17 et 35. ikke noe problem.

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med 8X17 et 35. ikke noe problem.

;)

hva slags dekk har du da? de må jo nesten komme lenger ut enn mine: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan jeg forstå det, men som du sier sliter det jo dekk å ha det sånn.. bmw-look: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt litt på 16" felger. Tenkte på 9x16 et15. Noen som vet om det passer? Har sett bilde av en A100 med slike felger, ser ut som om det går greit, og den er senka 50mm forran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.