#1 Skrevet Februar 25, 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe 17"Rs4 felger på 100`n min. Mulig det blir litt for stort.Noen som har erfaring med dette? Eller bør jeg gå for 16" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe 17"Rs4 felger på 100`n min. Mulig det blir litt for stort.Noen som har erfaring med dette? Eller bør jeg gå for 16" ? jeg har 17" RS4 7,5" et35 på min 100 med 215/40 dekk. bilen er senka 35mm Det subber i bakskjermene i humper, jeg klemte de ut lit med en vals, men det blir ikke spesielt vellykka når skjermene ikke er runde. Men subbinga ble borte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2006 jeg har 17" RS4 7,5" et35 på min 100 med 215/40 dekk. bilen er senka 35mm Det subber i bakskjermene i humper, jeg klemte de ut lit med en vals, men det blir ikke spesielt vellykka når skjermene ikke er runde. Men subbinga ble borte:) Har du klemt ut hele skjermen eller bare den "kanten" nederst bak. Er vel ikke noe problem forran? Har ikke bilde av bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2006 ikke noe problem forran nei. Klemte jo på kanten, men resten av skjermen gir seg litt. Det er ikke noe som vises spesielt. Ligger et par bilder på profilen, http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4646 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2006 jeg kjører med 8X17 et 35. ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2006 jeg kjører med 8X17 et 35. ikke noe problem. hva slags dekk har du da? de må jo nesten komme lenger ut enn mine: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2006 215x45 både sommer og vinter. fyller godt ut ja... ligger bilder av begge på profilen. http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2265 bakhjula er lagt litt innover for at det skal gå. sliter jo så klart litt mer hjul men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2006 da kan jeg forstå det, men som du sier sliter det jo dekk å ha det sånn.. bmw-look: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2006 Har tenkt litt på 16" felger. Tenkte på 9x16 et15. Noen som vet om det passer? Har sett bilde av en A100 med slike felger, ser ut som om det går greit, og den er senka 50mm forran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...