#1 Skrevet Februar 25, 2006 Skal montere ekstra givere til oljetrykk og en til oljetemp. Har AUQ motor med vannkjølt oljekjøler++ ser nesten ut som på nederste skisse, men org.oljetrykksbr. min sitter inn i siden, ikke på toppen!! Er det noe som har mer eksakte sprengskisser?? Har to bolter på toppen av "holderen" til oljekjøler/filter som jeg tror kan brukes!? Ene bolten sitte i hullet som olje.tr.br. på skissen sitter! Men det går et stag på ca 10cm som holder et olje rør på siden av holderen! Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2006 Ene bolten er den på toppen, andre sitter nedenfor, rettning ic!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2006 Her har jeg markert! Rød ring rundt boltene. Gul firkant rundt staget Lilla strek på røret som holdes av staget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2006 Org. oljetr.br. er den sorte flekken som sitter rett under røret med lilla strek. Ser den på det bilde, lettere å se den på det andre. Ser jeg nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2006 Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2006 : klø : : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...