#1 Skrevet Februar 25, 2006 Heisann Våren nærmer seg og bilen skal da lakkes helt ned.. Men S6 listene er jeg litt usikker på , syns folket her inne at de skal lakkes i bilens farge , eller skal jeg legge på aluminium på de slik at de matcher speil og rails (som alroad lister) og er det noen som han photoshoppe for meg slik at jeg kan se forskjellen ? Legger ved bilde av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2006 Jeg hadde lakkert listene i bilens farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2006 Bump Ingen som kan hjepe meg å Fotoshoppe ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2006 Da ble det alu-look , og slik ble resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2006 Ble veldig pent det syns jeg... Gjør seg bra så lenge du har litt alu ellers på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...