#1 Skrevet Februar 25, 2006 Har kommet over Compomotive MO felger 6x15 , ET 50 brukt som jeg kan få rimelig. Min bil har et45 originalt. Vil disse felgene passe bra ??? Kom med innspill !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2006 Dette passer nok rett på det. Stedet det butter innover er i tilfelle ved endeleddet, men så lenge du ikke har på dekk som står mye ut fra felgen går det bra. Men hjula vil havne en smule langt inn. Du bør kanskje anskaffe spacere for å få den rette looken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2006 Har egentlig funnet ut at det blir for langt inn. Rent visuelt i hverfall. Finner sikkert noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2006 Eg har ein audi 80, 82 modell med compomotive mo 15x8 et 25, og eg syns at da passa ganske bra.. trur at et 50 vil bli for masse som du seie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2006 Eg har ein audi 80, 82 modell med compomotive mo 15x8 et 25, og eg syns at da passa ganske bra.. trur at et 50 vil bli for masse som du seie.. Legg ut no bilds så vi får se hvordan det ser ut da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2006 ikkje nett da besta bilde då men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2006 Dette var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...