#1 Skrevet Februar 26, 2006 Hei, hvor mye veier en quattro kasse? Klarer jeg og løfte den med litt hjelp tro? Og hvordan er enkleste måte og ta den ned på`når motoren er ute? (1983 Audi 80 Q) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2006 Den klarer du å løfte selv:) Enklest metode å ta den ned på? hmm jeg pleier å sette bilen på bukker ta under to stk garasjejekker og slippe den ned ved hjelp av disse. Må selvsagt skru av eksos, mellomaksel, drivaksler, giroverføringer osv da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2006 Det eneste som holder fast kassen er drivakseler og mellomaksler Da får jeg se hva jeg får ordnet Er det noe forskjell på kassa i en 83 mod 80 Q og en 85 mod 100 Q? Tenker da på utvekslinga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2006 Det eneste som holder fast kassen er drivakseler og mellomaksler Da får jeg se hva jeg får ordnet Er det noe forskjell på kassa i en 83 mod 80 Q og en 85 mod 100 Q? Tenker da på utvekslinga... Hvor er gearkasse festene ? Har du tatt utt traversen så kassa henger i kun drivaksler og mellomaksel ? I så fall burde du ikke rugge for mye på den da de indre drivleddene foran kan dele seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2006 Den henger i gearkassefestene også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...