#1 Skrevet Februar 26, 2006 Bilen er en 85-mod 80 GTE quattro. Er det mulig å montere servo i disse? Ser i ATKE at det er forskjellige delenummer ute og går på bærearmer og kuleledd for biler med/uten servo. Har dette noen praktisk betydning? Hvis det er mulig, hvilke deler trengs, og fra hvilke modeller kan disse taes fra? Rattstamme, tannstang og servopumpe må vel skaffes, noe mer? Er også så som så med foringene i understellet, tenker da å bytte disse til polyforinger. Da er det vel disse jeg må bruke: http://www.powerflex.co.uk/products.asp?cat=0002&catalog=0202&submit1.x=3&submit1.y=17 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2006 Noen som vet? Går kanskje ann å ta tannstang og rattstamme fra en audi 90/Coupe siden det stort sett er samme råkarosseriet? Vet ikke hvordan det er med servopumpe jeg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2006 Prøver igjen jeg Ingen som har noen teorier angående servo da? Er litt merkelig at det er forskjellige delenummer på bla. bakre bærearmer, fremre fjærbein for typ85 80/90 med/uten servo.. Men er det noen forskjell i praksis tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2006 jeg hadde det på min GTE iallefall, men aner ikke hvor delene var plukka i fra. muligens audi90? eller audi 80 b3. send en PM til Gøran Bergsjøbrenden her på forumet, tror det var han som monterte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2006 Jeg mener å ha lest at det finnes GTE med og uten servo. Det står i Haynes boka jeg har. Altså typ81/85. Noen av forstillings detaljene er anerledes på disse. Noe mer vet jeg ikke. Bare husk at servo tar litt fra motorkraften. Har vurdert det på min men fant ut at det enkleste er det beste for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2006 Rekti det I min 1983 modell 80 Q typ 85 er det servo... Jeg skal bruke servopumpa fra en A 100 TQ den passer sikkert rett på Og det med at det tar noe motorkraft? TRIMMA MERA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2006 Jepp, men du har 5'er i 80'n din Kjell? Når A 90'n kom i 85, ble da 80 i det hele tatt levert med servo? For det var vel 90 som ble den velutstyrte modellen da? Får da inderlig håpe det ikke er vesentlige forskjeller i forstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2006 Bumper denne litt jeg, nå som jeg har begynt på bilen. Kan vel ikke tenkes at det er noen flere som vet hva som passer/kan passe av servo? Får mest trolig skaffet meg rattstamme osv fra en Audi 90, så da finner jeg vel fort ut om det passer, men hadde vært kjempekjekt om noen satt med konkret info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2006 Hei, stemmer at jeg har femmer ja... Men det på da ha vært noen biler med firrer (golf?) som hadde servo? Ellers så kan du jo ta servopumpe fra en med femmer og modde fester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...