#1 Skrevet Februar 26, 2006 Hmmm, er på utkikk etter nye sommer felger på bilen min, men er ikke helt sikker på hva jeg skal gå for.... er det noen her som har noen forslag om hva som kunne ha kledd bilen min? litt usikker på om jeg skal ha 17 eller 18 tom.... Har kikka litt på Brock B1, tror det kunne ha blitt tøft, men vet ikke om di går på bilen, har sent mail med STYLING TECH og fikk som svar: "Vi kan bestille opp Brock B1 i 8,5x17 innpress 13mm i 4x108. Tror kanskje at dette kan være litt i bredeste laget for denne bilen!" så hva tror dere?, noen forlag? om noen kan photoshope litt så bare gjør det, beste bildet jeg har fra siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2006 Ettersom dette er en B4 så skulle 8,5x17 gå ganske greit tror jeg morten hvis ET er riktig ! Har selv drevet å kikket på Brock B1 men da i 8,5x17 og 10x17, og det skulle gå greit foran på en B4, men blir nok i breieste laget bak, så da måtte det valses.. Så konklusjonen er jo, 8,5x17 skulle jo gå greit, men spørs hvor mye du skal senke ! Men du skal jo ha gewinde om jeg ikke husker feil ? Laster opp et bilde, men av en S2 ( B4 ) med 8,5x17, og det ser ut til å gå bra ! Synes du skal gå for denne løsningen jeg morten, er grisefett med Brock B1 på sedan ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2006 8,5x17 ET13 tror jeg ikke at går. Kommer selvfølgelig ann på dekkdim. og da. Har et par 8,5x17 ET30 i garasjen, mener de er temmelig kant i kant foran. Men det kan hende det går med ET13 og, det skal ikke jeg si helt sikkert at det ikke gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2006 Ettersom dette er en B4 så skulle 8,5x17 gå ganske greit tror jeg morten hvis ET er riktig ! Har selv drevet å kikket på Brock B1 men da i 8,5x17 og 10x17, og det skulle gå greit foran på en B4, men blir nok i breieste laget bak, så da måtte det valses.. Så konklusjonen er jo, 8,5x17 skulle jo gå greit, men spørs hvor mye du skal senke ! Men du skal jo ha gewinde om jeg ikke husker feil ? Laster opp et bilde, men av en S2 ( B4 ) med 8,5x17, og det ser ut til å gå bra ! Synes du skal gå for denne løsningen jeg morten, er grisefett med Brock B1 på sedan ! skal ha justerbart ja, så sant det dukker opp i posten, hehe..... hvor mange sånne et varianter er det på di felgene da? han nevnte bare 13 til meg så..... er 45 orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2006 8,5x17 ET13 tror jeg ikke at går. Kommer selvfølgelig ann på dekkdim. og da.Har et par 8,5x17 ET30 i garasjen, mener de er temmelig kant i kant foran. Men det kan hende det går med ET13 og, det skal ikke jeg si helt sikkert at det ikke gjør. er det brock b1 8,5x17 ET30 du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2006 Det er CR7 jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2006 Det er CR7 jeg har. på den siden der så har dem brock b1 i et13 og et 35, men da uten kant.... da blir jo liksom det tøffe borte da...... haff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2006 Ja, du må ha kant morten, det utgjør jo hele felgen ! Kan du ikke høre med han trådstarteren her, han tror jeg hare Brock B1 i 8,5x17 ET13 på sin, hør med han hvordan han har gjort det ! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46989 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2006 Ja, du må ha kant morten, det utgjør jo hele felgen ! Kan du ikke høre med han trådstarteren her, han tror jeg hare Brock B1 i 8,5x17 ET13 på sin, hør med han hvordan han har gjort det ! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=46989 ja det er kanten som er litt av stasen på di felgene da...... men han du linker til har jo 5 ganger bolter da, og s2..... er det likt utgangspunkt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2006 Hva synes dere om disse i 18 tom da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2006 Det er slike jeg har morten De kler bilen meget bra , og koster ikke allverden ! Og ja, tror ikke det er noe forskjell på hjulhusene på S2 sedanen og din competition selv om han har 5bolt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2006 Det er slike jeg har morten De kler bilen meget bra , og koster ikke allverden ! Og ja, tror ikke det er noe forskjell på hjulhusene på S2 sedanen og din competition selv om han har 5bolt ! di kler bilen veldig godt ja, men brock er jo litt tøffere da.... hehe... vet liksom ikke hva jeg skal gå for.... mye stress med di brock felgene, orke ikke å begynne å modifisere hjulbuene mine heller..... vanskelig valg...... men ser utrolig bra ut med di asa felgen også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2006 Jeg har B1 8,5x17 ET13 men det er jo 5x112.. Om du er i område her en dag kan du bare stikke innom så kan du jo bare prøve inntil felgen og se hvor mye plass det er.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 27, 2006 Hva synes dere om disse i 18 tom da? Jeg hadde slike på min Competition. Finner ingen bilder av den verken her eller på bilforumet, de er slettet, lurer jaggu på hvorfor??? Noen som har noe å skjule i en gammel salgs annonse mon tro??? Btw, det var gamle bilen til Erik Dahl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 28, 2006 Hva synes dere om disse i 18 tom da? Jeg har sånne på 80`n min, syns dem passer veldig bra på bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 28, 2006 noen som vet om noen flere som ser bra ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 28, 2006 genialt denne tråden... da finner jeg muligens sommerfelger til den nye bilen... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 1, 2006 Fant disse på Felgimport.. Tror de kan passe jævlig bra på bilen din ?! http://www.felgimport.no/wip4/v2/product.epl?id=50124&cat=768 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 1, 2006 Har O.Z. Racing Superturismo på min Competition. 8x18 et 25 med 225/40-18.. Legger ved et par bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 1, 2006 Har O.Z. Racing Superturismo på min Competition.8x18 et 25 med 225/40-18.. Legger ved et par bilder. peent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 1, 2006 Har O.Z. Racing Superturismo på min Competition.8x18 et 25 med 225/40-18.. Legger ved et par bilder. går et25 helt bra uten noe problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 1, 2006 Fant disse på Felgimport.. Tror de kan passe jævlig bra på bilen din ?! http://www.felgimport.no/wip4/v2/product.epl?id=50124&cat=768 så ikke så aller værst ut di der nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 1, 2006 går et25 helt bra uten noe problemer? Kommer ann på høyden på bilen... Orginalt er null problem! Skrur man gewinde i bunn kan det bli litt subing.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...