Anbefalte innlegg

plages med at bilen er utrolig tungstartet når den er varm og når jeg endelig får start på den virker det som om den begynner med kaldstart på nytt å går veldig fett en lang stund.. har målt brudd i den topolte sensoren som står under innsuget ved siden av multitemp sensoren.. lurer på om noen kan slå den opp i albumet å se om den passer fra andre biler eller om noen har en slik liggende, så er det bare å ta kontakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den to-polte giveren er til vannpumpa til sirkulasjon av kjølevannet etter du har stoppet den. Temp-giveren til motronic'en sitter i bakkant av toppen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

054 919 369B thermobryter (97 og 110 grader) brukes av:

100 med MC motor

Ur S4 med AAN motor

200 med 1B, 2B, 3B og MC motor

S6 AAN

S2 ABY

RS2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den to-polte giveren er til vannpumpa til sirkulasjon av kjølevannet etter du har stoppet den. Temp-giveren til motronic'en sitter i bakkant av toppen.

 

Det kan nok stemme siden denne har tre ouput: -10, 20 og 80 grader C.

Sensoren brukes stort sett av alle Audi 80+S2/100+S4/200/A6 som har Motronic motorstyring. (035 919 369M)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey.. da er det vel ikke den som gjør at bilen er tungstartet når den er varm.. takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også problemer med tungstart når bilen er varm, og det hender at når eg slipper gasspedalen når bilen er varm at den slokner. for å få start når bilen er varm trenger eg å holde gasspedalen nede i 15-20 sekund for at motoren skal "stabilisere" seg. kan det vere samme problem eventuelt lignende symptomer du opplever?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stopper aldri når den er varm.. men hvis jeg stopper den å skal starte den innen 5 minutt er den skikkelig tungstartet å når den endelig starter virker det som om den går alt for fett i ca 5 minutt åsså går den helt normalt igjen..

 

begynner å lure litt på at når jeg kobla ledningsnettet så har jeg koblet feil sånn at når jeg stopper bilen så tar jeg all spenning til hjernen.. skal vel være noe fast spenning der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.