#1 Skrevet Februar 26, 2006 Gjorde meg heller litt irritert av å se denne filmen. At folk kan finne på å gjøre noe slikt. http://video.google.com/videoplay?docid=5743368632675145539&q=vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2006 Ansvarsfullt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2006 IDIOT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2006 sånne skulle vært skutt MIDT I HUE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2006 IDIOT Kunne ikke ha blitt mere enig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2006 Jævla idiot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2006 At folk ikke kan bruke hue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2006 nok et eksempel på en uansvarlig kjøter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2006 Gadd ikke se mer enn halve jeg!! Hvor F..N's syk i hode er det mulig å være'a!? Skulle vært skutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2006 Smart mann det der.. Skulle ikke hatt lappen eller unge!!! Feit lyd i bilen da men.., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 26, 2006 For første gang i mitt liv hadde jeg faktisk et ønske om å være politi... Torpedo ville jo egentlig funket bra det og da: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 26, 2006 fy faen stykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 26, 2006 Smart mann det der.. Skulle ikke hatt lappen eller unge!!! Feit lyd i bilen da men.., WORD! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 26, 2006 Kan ikkje vera mykje IQ å spora i topplokket hans. Det er rett og slett idiotisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 26, 2006 Sånne folk slulle vært kastrert og fratatt lappen for resten av livet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...