#1 Skrevet Februar 26, 2006 Er jo snart så man kan legge om til sommerhjul, men jeg er frista til å sette nye dekk på vinterfelgene isteden. Syns de originale 16" S6-felgene er så sinnssykt pene! Eneste problemet er at de er litt små. Er jo riktignok veldig komfortabelt å kjøre med 55-profil, men hadde vært greit å hatt litt mer sportslige egenskaper og utseende også.. Så da er spørsmålet: Finnes disse felgene i 17" eller 18" størrelse? Og isåfall hvor kan jeg få tak i de? Setter stor pris på alle svar og tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2006 Hmm, nyere S4 og S6 har vel samme felgen ( AVUS ) i størrelse helt opp til 8x18 om jeg ikke tar feil.. Vet om ett sett i sverige til salgs : http://www.blocket.se/vi/7249404.htm?ca=2_s 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2006 Hmm, nyere S4 og S6 har vel samme felgen ( AVUS ) i størrelse helt opp til 8x18 om jeg ikke tar feil.. Vet om ett sett i sverige til salgs : http://www.blocket.se/vi/7249404.htm?ca=2_s Yes, det er de jeg vil ha:) De nye har midtkoppen med liten, innsenket logo. Syns ikke det ser like pent ut. Men hvis de passer om hverandre så kan jeg jo selvfølgelig bare bruke senterkoppene fra vinterfelgene på sommern også. Får titte litt rundt og se om det dukker opp noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2006 Er ikke umulig senterkoppen passer om hverandre nei ! Helt enig, synes disse orginale AVUS felgene er dritrå, hvertfall i den dimensjonen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2006 S8 kom med 18" Avus originalt. Nydelige felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2006 S8 kom med 18" Avus originalt. Nydelige felger! Korrekt:) Men jeg vil som sagt ha den "gamle" senterkoppen. Skal prøve å få sjekka om de passer om hverandre, eller er det kanskje noen her som vet om de gjør det? Jaja, da var det bare å bli kvitt de gamle sommerhjula da, og få tak i noen nyere Avus'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...