hvordan virker navi i en 2000mod tt

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp siden tysken min er litt rusten : klø :

Får ikke slått den på en gang jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har sånn type navi i bilen? Har funnet ut at den slåes på ved å trykke på reset knappen som er på viskerhendelen. Men det eneste jeg får gjort er å slå av og på displayet til computeren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var liten type navi i S4'en jeg hadde. Resetknappen på vindusviskerhendelen var bare for å bytte mellom skjermbildene på FIS'en (svart, navi eller FIS). For å styre navien så var det ett eget knappepanel ved siden av håndbrekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer men det skjer ingenting når jeg trykker på de knappene.

Må jeg ha orginalradio for at det skal virke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt. Har du en egen stemmehøyttaler i førerdøra? Hvis du ikke har det så må den vel bruke radioen for navi stemmen. Burde være mulig å bla i menyen selv om du har en annen spiller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Tror det er noe galt med den jeg da. Får ikke opp noe i displayet. Skal det stå noe der hvis cd`n er gåen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville være rart om det ikke står noe i det hele tatt på skjermen, men har ikke vært borte i problemstillingen. Kan du få testet med en annen plate?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Har ikke noen annen plate og prøve. : klø : Litt kjedelig om den er gåen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært innom møller en tur og de mente at jeg måtte ha den norske/skandinaviske platen for at den skulle virke.

Står en Tele atlas plate over tyskland der nå og da virker ikke noe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært innom møller en tur og de mente at jeg måtte ha den norske/skandinaviske platen for at den skulle virke.

Står en Tele atlas plate over tyskland der nå og da virker ikke noe..

 

Høres ikke riktig ut. Den forrige bilen min hadde bare tyskland cd når jeg kjøpte den. Navien funket for det, men det stod bare OFF ROAD i displayen. Uansett så kan det være greit å teste med en annen plate.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har gutta på møller fått navi`n til å virke :) Nå har jeg lastet ned en tele atlas versjon fra nettet som er på 2 cd`er. går det eller må de inn på en cd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være at CD'ene du har lastet ned er to områder. Skandinavia pakka jeg hadde i min forrige bil var en cd for norge/sverige og en cd for syd norge, syd sverige og danmark.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.