Hva er egentlig toppfart på bilen min (s6)

Anbefalte innlegg

Var på Harry tur i går(Svenske handel) På vei hjem fikk jeg en lang slette forran meg uten noen biler så jeg måtte bare prøve litt:) (All fart er spiddo fart og ikke GPS) Dytta gassen i bånn og nåle flyttet seg vellvilig opp til 220 før jeg slapp gassen og rullet inn i svingen i 100 igjen. Men det jeg lurer på er at når jeg slapp gassen i 220 var det førtsatt mye å gå på og farten øket overaskende bra ennå. Sperrer bilen på 250? Hva er orginalt og hva skal den egentlig gjøre med MTM chip? Kjører på 225/50.16". Er foresten en V8

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det var sperrer på 250kmt i gamle dager da disse bilene ble bygget. Mulig sperren faller bort når den chipes?

 

Min 2.2t stopper ikke på 250...!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye hk har du i din og har du sjekket hva den stopper på? Gidder ikke prøve så jeg tenkte det var bedere å spørra:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Harry tur i går(Svenske handel) På vei hjem fikk jeg en lang slette forran meg uten noen biler så jeg måtte bare prøve litt:) (All fart er spiddo fart og ikke GPS) Dytta gassen i bånn og nåle flyttet seg vellvilig opp til 220 før jeg slapp gassen og rullet inn i svingen i 100 igjen. Men det jeg lurer på er at når jeg slapp gassen i 220 var det førtsatt mye å gå på og farten øket overaskende bra ennå. Sperrer bilen på 250? Hva er orginalt og hva skal den egentlig gjøre med MTM chip? Kjører på 225/50.16". Er foresten en V8

 

Hadde en -94 S4 4,2(280hk), den passerte nåla 280 etter en laaaang stund.

Vet ikke hva riktig fart var men lå ved siden av en MB SL500, den stoppa vel på 250, og jeg dro godt ifra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt 260 km\t på GPS på min. Tror uten problem at bilen kan nå 280.

 

Min har ikke fartsperre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt 260 km\t på GPS på min. Tror uten problem at bilen kan nå 280.

 

Min har ikke fartsperre:)

Hva viste speedometeret ved 260kmt gps:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hvertfall 183 på gps når nåla er på 200 blank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Harry tur i går(Svenske handel) På vei hjem fikk jeg en lang slette forran meg uten noen biler så jeg måtte bare prøve litt:) (All fart er spiddo fart og ikke GPS) Dytta gassen i bånn og nåle flyttet seg vellvilig opp til 220 før jeg slapp gassen og rullet inn i svingen i 100 igjen. Men det jeg lurer på er at når jeg slapp gassen i 220 var det førtsatt mye å gå på og farten øket overaskende bra ennå. Sperrer bilen på 250? Hva er orginalt og hva skal den egentlig gjøre med MTM chip? Kjører på 225/50.16". Er foresten en V8

 

Se sjøl her.Jækla kjekke sia.Folk kan sei ka de vil men disse tester virker seriøse: bråk :

http://www.einszweidrei.de/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6èn min stoppet på 250 etter nåla når jeg hentet den i Tyskland.. Trodde sperra var på 250 jeg, den ene doble (?) pluggen som ligger bak ECU er vel bare å nappe ut for å fjerne sperra? (leste det på http://www.nordicaudi.com )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se sjøl her.Jækla kjekke sia.Folk kan sei ka de vil men disse tester virker seriøse: bråk :

http://www.einszweidrei.de/

Hjalp lite når bilen ikke er på lista: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåla var litt over 280 km/t.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme spido på 2,2 og 4,2? Min går bare til 280. Sett noen som går til 300. Hvor er dem ifra? Er det S6+ eller de nyere 2,7 TwTu som de skivene er tatt ifra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 det som går til 300.. mitt går til 320 : rolleyes: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Harry tur i går(Svenske handel) På vei hjem fikk jeg en lang slette forran meg uten noen biler så jeg måtte bare prøve litt:) (All fart er spiddo fart og ikke GPS) Dytta gassen i bånn og nåle flyttet seg vellvilig opp til 220 før jeg slapp gassen og rullet inn i svingen i 100 igjen. Men det jeg lurer på er at når jeg slapp gassen i 220 var det førtsatt mye å gå på og farten øket overaskende bra ennå. Sperrer bilen på 250? Hva er orginalt og hva skal den egentlig gjøre med MTM chip? Kjører på 225/50.16". Er foresten en V8

Originalt er bilen elektronisk sperra på 250. Vet ikke om sperra blir borte når du chipper den... Det sies at original S6 4,2 gjør 290 uten sperre og trim. Vet ikke hvordan turtallet er på disse jeg, men det merka du kanskje selv?

Kanskje du klarer 300 med smale sommerhjul og sola i ryggen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originalt er bilen elektronisk sperra på 250. Vet ikke om sperra blir borte når du chipper den... Det sies at original S6 4,2 gjør 290 uten sperre og trim. Vet ikke hvordan turtallet er på disse jeg, men det merka du kanskje selv?

Kanskje du klarer 300 med smale sommerhjul og sola i ryggen? :)

Ok takk. Husker ikke nå akkurat hva turtallet var på men jeg husker jeg hadde MYE å gå på. Ja ja da ble jeg litt klokere i dag også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme spido på 2,2 og 4,2? Min går bare til 280. Sett noen som går til 300. Hvor er dem ifra? Er det S6+ eller de nyere 2,7 TwTu som de skivene er tatt ifra?

 

S6 plus har 300km/t speedo ja.

 

Her er et bilde fra min:

IMG_1749.sized.jpg

OBS: et gir igjen på bildet ;) og selvfølgelig tatt utenfor norges grenser..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt speedo går til 300kmt, har hatt 280

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.