Anbefalte innlegg

Hjelp, hva kan dette være, det er avogtill dette skjer enten med pådrag eller rolig kjøring , den kutter et halvt sec og går fint igjen etterpå, når den kutter detter også turtelleren i bunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har VAG-COM og kan sjekke om det ligger noen feilkoder lagret hvis du er i området en dag :D

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Rune, jeg har sjekket opp og ned i mente, men får ikke opp noen feilmeldinger på vag com, hallgiver, turtallsgiver, eller svitsen som ligger og kødder seg kansje? noen som har vert borte i samme problemet før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel to sansynlige feilkilder: Bensin eller tenning. Siden den kommer så fort igjen & turtelleren blir død, høres det ut som en elektrisk feil. Har du sjekket plugghettene? Jording på coilene ? Sitter kontaktene på innsprøytningdysene sikkelig på ? Høres ut i mine ører som enten dårlig kontakt et sted, eller noe som gir motorstyringen grunn til å kutte et lite øyeblikk.

 

Kan jo være som du er inne på at det kan være start-svitsjen, i så fall bør det meste være helt dødt det halve sekundet?

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, alt er døtt da, nei ikke radioen, er ikke det hallgiveren som gir signal til greiene da? kan det være denne som kødder seg? det er ikke noe med coiler , tenningsmoduler eller plugghetter da alt dette er nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde problemer med at min var helt død når bilen var kald: Bytte halgiveren, og etter dette har den oppført seg eksemplarisk :D Jeg fikk feilkode på denne som låg lagret i motorstyringen.

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halgiveren har som oppgave å angi tenningstidspunktet. Motorstyringen skal gi beskjed til coilene når de skal tenne, samt kutte tenningen når du vrir svitsjen for å stoppe motoren.

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min er ganske treig å starte og, sån har den alltid vert, men vet at andre starter med en gang, kan dette vere et spor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yepp, måtte kinne ganske mye på min før den fant ut at den ville starte. En frisk AAN skal starte rimelig lett. Kan jo være at den gir et svakt signal og dermed ikke generer noen feilkode. Litt kjedelig at den koster en liten formue & at den ikke er så lett å bytte, siden du må av med kam-hjulet, og dermed register-reima......

 

R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det der den er altså, skikkelig drittjobb då, får bare vente til den blir enda dårliger da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP !!!!! Ingen som har hatt dette problemet? bilen stoppa for meg i går, kjinna og kjinna, etter et par minutter startet den helt fint igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP !!!!! Ingen som har hatt dette problemet? bilen stoppa for meg i går, kjinna og kjinna, etter et par minutter startet den helt fint igjen.

 

Har du funnet ut noe:confused: ? har akkurat samme problemet på min 2.2 tq men i tillegg så driver kjørecomputeren å henger seg opp og speedometeret er dødt på min. Har jaga dette problemet i flere mnd nå men er like klok.

 

Så hvis du har funnnet ut noe hadde det vært flott om du kunne gi meg et tips

 

Mvh Cato, kvinesdal:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde de feilene på min s2 3b. Motoren kuttet periodisk, turtelleren falt rett i bånn. Måtte parkere bilen og etter en kort stund startet den igjen. ingen feilkode og finne.Svært plagsomt. Jeg byttet hjerne og dermed var alt i orden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.