#1 Skrevet Februar 27, 2006 Hvor bør man bestille hovedlykter til a4 b5 ? Klart glass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2006 Søk så finner du. a4+lykt eller a4+facelift f.eks. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=14368&highlight=a4+lykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2006 Jeg bestilte på bilomsetningen i arendal jeg.. Det var hele lykter såkalt facelift.. Betalte 3200 kroner og da hadde jeg dem rett på postkontoret.. Er rabatt der også.. Det var det billigste jeg fant i fjor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2006 Passer mine gamle lyktelister på facelift lyktene da ? og på facelift lyktene, er det nye pæreholdere til lyspærene eller følger alt med nytt ? lurer fordi jeg ødela litt av den plasten parklyspæra sitter i så den sitter ikke skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2006 Passer mine gamle lyktelister på facelift lyktene da ? og på facelift lyktene, er det nye pæreholdere til lyspærene eller følger alt med nytt ? lurer fordi jeg ødela litt av den plasten parklyspæra sitter i så den sitter ikke skikkelig Følger med nytt ledningsnett inni dem.. + at det er en annen tilkobling inn til lykta enn den du har nå, men det er greit å koble om.. Vet ikke om de lyktelistene passer men formen på lyktene er jo ganske like, men vet ikke åssen det er med lyktelistene for delt lykt og hel lykt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...