Anbefalte innlegg

Hvor bør man bestille hovedlykter til a4 b5 ? Klart glass

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte på bilomsetningen i arendal jeg.. Det var hele lykter såkalt facelift.. Betalte 3200 kroner og da hadde jeg dem rett på postkontoret.. :) Er rabatt der også.. Det var det billigste jeg fant i fjor...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer mine gamle lyktelister på facelift lyktene da ? og på facelift lyktene, er det nye pæreholdere til lyspærene eller følger alt med nytt ? lurer fordi jeg ødela litt av den plasten parklyspæra sitter i så den sitter ikke skikkelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer mine gamle lyktelister på facelift lyktene da ? og på facelift lyktene, er det nye pæreholdere til lyspærene eller følger alt med nytt ? lurer fordi jeg ødela litt av den plasten parklyspæra sitter i så den sitter ikke skikkelig

Følger med nytt ledningsnett inni dem.. + at det er en annen tilkobling inn til lykta enn den du har nå, men det er greit å koble om.. Vet ikke om de lyktelistene passer men formen på lyktene er jo ganske like, men vet ikke åssen det er med lyktelistene for delt lykt og hel lykt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.