#1 Skrevet Februar 27, 2006 Tenker på å kjøpe meg gateslicks å bruke på golfene til sommern. Toergolfen er senka litt i meste laget og er kanskje også litt i stiveste laget (coilovers), mens energolfen er senka rundt 4 cm med fjærer og gule Koni-dempere. Hva slags felger bør jeg ha? 15-tommere er vel bra, men hvor brede bør de være? 6, 6.5, 7 eller 8 tommer? Har allerede noen BBS RA på 6*15". Prøver også å få tak i noen Sebring-felger, men disse er vel også 6J15(?). Hva slags dekkdim bør jeg ha? Regner med å gå for Toyo Tramio R888, da jeg ikke har tenkt til å bruke alt for mye penger på banedekk. Ser at de selges i følgende to aktuelle dimensjoner: 195/55R15 - 85V 205/50R15 - 86W Hva er best for en 6J15-felg? Blir ikke dekksiden veldig høy med 195/55-dim? Noen andre forslag? Trenger egentlig å få vite det meste av hva som bør velges av felg.. Vekt på felgene har vel også en god del å si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2006 185/55-15 er vel et godt valg på 6-6,5x15 De som har prøvd litt forskjellig sier at det vanligvis lønner seg å kjøpe Yoko A048 fremfor Toyo. Yoko er dyrere, men holder en god del lenger og grepet er tilnærmet likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2006 Okay.. Men er 6" en felgbredde du vil anbefale for banebruk, eller er den i smaleste laget? Hvordan er det med vanlige gatedekk? Bør felg og dekk være breiere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2006 Hardcore gutta I England bruker 7-15 ET 20-35 avhenging av bremser (pga calipper klaring) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...