#1 Skrevet Februar 27, 2006 Hallo... Driver og blir gal av plastikken som sitter på innsia av bakluka i bilen min.. Når man kommer i dump knirker det noe vanvittig... Skal prøve å se om jeg får fiksa det, men når jeg skulle ta av "plastikken" fant jeg 4 skruer... 2 på siden å 2 på mitten under... men den ble ikke løs av det... hvor sitter den festet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2006 Noen inni det innvendige håndtaket? Og sikkert noen klips rundt omkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2006 jepp, er 2 skruer på det invendige håntaket og det er 2 på siden av dekselet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2006 etter utskruing av alle sammen er det bare å dra, hardt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2006 ..og det er det som gjør at den knirker etter hvert, så hvis du kjøper nye propper og setter på filtbiter alle steder der plast møter plast og/eller metall, skal alt bli som nytt. Jeg gidder ikke, er så mye annet som skrangler i bilen allikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...