Anbefalte innlegg

Hei,

 

tenke jeg skulle gjøre noe med rutene på bilen min, så de ikke er så gjennomsynlig.

 

Er litt usikker om jeg vil ha sort sotfilm eller om jeg vil ha noe annet, så lurer på hva dere synst kanskje passer best.

 

Jeg tenke på noe slik kanskje kunna ha blitt pent på min bil:

Eventuelt hvor får man kjøpt slik?

auto_der_woche_28-03_1.jpg

 

Her er min bil:

2.bmp

 

mvh. Kim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes svart film er penest på mørk bil jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Må si meg enig der... Pæn bil har du også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må nok si meg enig med de andre, men ikke så mørkt, liker toning bedre enn helt svart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sotet selv mine ruter forige uke det ble veldig bra:)

Betalte 4500.- plus moms. 5års garanti på det også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passat.jpg

Ikke ren men du ser hvordan det ble. Helt mørkt bak og lysest forran: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller har du sota den slik at til og med bilde ble mørkt ? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok bildet når det begynte bli mørkt. Har ikke tatt andre bilder av den enda. kommer men skal ha en fullshine på den først:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg ville jeg kanskje lagt på 20% Jevnt over hele bilen.

Jeg har 0.05% på min, og det ble SINNSYKT mørkt i den lille bilen jeg har, så en litt lysere film er sikkert ikke dumt. Det som også går ann er bronsjefilm, at det er litt speilskinn i den, gjør det litt værre å se inn, selvom du alikevel ser inn:p

Nå har du jo prosenter på sotfilm her, selvom de prisene de har her er no jævlig dyrt.

Jeg vet om et rimeligere sted man kan få sota rutene sine proft, med 5 års garanti, og du kan stumpe en sigg i filmen uten ett eneste merke:)

:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fåt tak i noe film nå, er litt usikker på prosentet. skal vist være ganske grei mørkhet på de, ikke for mørk.

 

Er litt lillaskjær i den, så den er ganske lik bilens farge, får se om jeg får hatt på snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir sikkert drit kult, bare du får det til så det blir pent da:D

 

Har fåt tak i noe film nå, er litt usikker på prosentet. skal vist være ganske grei mørkhet på de, ikke for mørk.

 

Er litt lillaskjær i den, så den er ganske lik bilens farge, får se om jeg får hatt på snart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir bra, kjenner en som kan dette så kommer til å høre med han. Trur jeg skal ta ut alle rutene så dette blir gjort skikkelig, er så fort gjort at det blir revet av når man kjører ned ruten hvis man ikke har filmen helt ned: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke ta ut rutene for å få det bra.

Du kan bare ta av dørpanelet på innsiden så går det fint.

Det er det vi gjør. Nå driver jeg kanskje med en annen type film enn det du har men du burde da klare det. Den filmen jeg har til å ta kundebiler med er ekstrem, dne er myk og lett bøyelig.

Hvis bakruta di er som Audien min, da har du et problem: bh :

Jeg vi varmkrymper vanligvis det meste for å få det bra og perfekt, men bakruta apå audi a3, det er et hælvette, og golf/audi er bygd på samme modellen:P: rock :

 

 

Håper det blir bra, kjenner en som kan dette så kommer til å høre med han. Trur jeg skal ta ut alle rutene så dette blir gjort skikkelig, er så fort gjort at det blir revet av når man kjører ned ruten hvis man ikke har filmen helt ned: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du sier noe der ja, er vel nok å ta ut kun dørpanelet.

Vet ikke kvalitet på denne sotfilmen jeg, bestilte på internett, 450kr for en rull på 7m trur jeg det sto på pakka. Er vel kanskje ikke noe proffe greier, har ikke tatt den ut av eska å kjent på den men:)

håper det går greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du får det nok til!:) Du vet hva man sier: "Med list og lempe, går stor kukk i liten jente!" Ta deg god tid så får du det bra til:)

 

du sier noe der ja, er vel nok å ta ut kun dørpanelet.

Vet ikke kvalitet på denne sotfilmen jeg, bestilte på internett, 450kr for en rull på 7m trur jeg det sto på pakka. Er vel kanskje ikke noe proffe greier, har ikke tatt den ut av eska å kjent på den men:)

håper det går greit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 34% gjennomslipp på min. Angrer litt på at jeg ikke tok 24%

 

DSC02779.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du får det nok til! Du vet hva man sier: "Med list og lempe, går stor kukk i liten jente!" Ta deg god tid så får du det bra til

 

hehe, det er sant:) men ting skal skje fort med meg:( "helst i går". men får prøve å ta den tida som trengs for at det blir bra:)

 

Har 34% gjennomslipp på min. Angrer litt på at jeg ikke tok 24%

 

Såg jo ikke ille ut ta, var ganske fint synst nå jeg:)

Er usikker hvor mye prosent gjennomslipp min er, er enten 34% eller under.

Monterte du selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.