#1 Skrevet Februar 27, 2006 Lite bilder å finne på google. Skulle helst hatt bilde av en bil med 17" og ET.25, men alt er interessant. felgen ser sånn ut: http://www.sca-racerally.co.uk/images/volcano.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2006 Gamlebilen min, med 7x17 et 30 tror jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2006 Felgene mine er forresten tilsalgs.. 7x17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2006 Takker! Er nok rimelig sikker på at det blir invistert i Volcano felger, men bare synd at jeg har 4x108. Flere som har bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2006 Gamlebilen min, med 7x17 et 30 tror jeg! Har du et bilde fra "sida" som viser hvor stor kanten på felgen er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...