Hvordan finne ut innpress osv på felgene mine

Anbefalte innlegg

Har 4 felger som jeg kjører med på min Audi A3. Boltsirkel 5x100. Lurer på hva slags innpress og slik jeg har. Bruker noen plastikkringer inni felgen for å få felgen til å passe på bilen så innbiller meg at det ikke da er det orignale til a3.

Står det på felgen enplass? Lett litt runt på felgen min finner ikke dette noe plass. Står alt mulig annet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 felger som jeg kjører med på min Audi A3. Boltsirkel 5x100. Lurer på hva slags innpress og slik jeg har. Bruker noen plastikkringer inni felgen for å få felgen til å passe på bilen så innbiller meg at det ikke da er det orignale til a3.

Står det på felgen enplass? Lett litt runt på felgen min finner ikke dette noe plass. Står alt mulig annet

Pleier å stå på innsiden et sted.. ET xx eller lignende.. Har du senterdeksel på felgene kan det hende det står inni bak der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senterringer er jo ganske vanlig på alle felger som ikke er originaltilbehør/hjul fra bilprodusenten selv ja.

Kikk etter et tall i størrelse 30-50 på innsiden av en eike, så er det nok ET-tallet. Går vel teoretisk an å måle avstandene fra felgens anleggsflate ut til ytterkant og inn til innerkant av felgen og se hva differansen er, men det gir det neppe tallet på milimeteren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.